حیدر علی‌پور دهکردی شامگاه یکشنبه در دویست و بیست و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با رفع شکل ۲۰ ساله زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد پس از تصویب این طرح در کمیسیون ماده ۵ استان، هم‌اینک شهرداری شهرکرد می‌تواند نسبت به صدور پروانه ساخت با کاربری کارگاهی برای مالکان این زمین‌ها اقدام کند.

وی افزود: رفع مشکل زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد با ۲ هزار و ۲۰۰ به وسعت ۱۱۰ هکتار در ۲۰ سال گذشته از سوی شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری در حال پیگیری بوده است.

علی‌پور دهکردی تصریح کرد: با رفع مشکل تفکیک و صدور پروانه ساخت کارگاهی ویژه زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد، زمینه انتقال کسب و کارهای کارگاهی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در این بخش فراهم شد.

وی یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی ساخت و ساز و انتقال کسب و کارهای کارگاهی به صنایع حوضچه‌ای شهرکرد، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق تولید در مرکز چهارمحال و بختیاری را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، در این طرح اتصال معابر زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد به کمربندی از لحاظ ترافیکی طراحی و پیش‌بینی شده است.

قبل از تصویب طرح مرتبط با زمین‌های صنایع حوضچه‌ای شهرکرد تمامی مشکلات مربوط به این طرح در کمیته‌های تخصصی و کارشناسی مطرح و نواقص و ایرادات و آن  رفع شد.

با تصویب این طرح در کمیسیون ماده ۵ چهارمحال و بختیاری حوزه شهرسازی شهرداری شهرکرد می‌تواند نسبت به صدور پروانه ساخت با کاربری کارگاهی برای ۲ هزار و ۲۰۰ پلاک واقع در زمین‌های صنایع حوضچه‌ای اقدام کند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.