به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، اظهار داشت: ۲ نفر دهیار در شهرستان اردل اقدام به رهاسازی فاضلاب از طریق انباشت غیراصولی و غیربهداشتی پسماندهای روستا و تهدید علیه بهداشت عمومی کرده بودند و با توجه به اخطاریه‌های مکرر و بی‌توجهی این دهیاران متخلف، پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

شهرام احمدی افزود: به استناد قانون این دو نفر دهیار مجرم شناخته شده و هر کدام به پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند. وی ادامه داد: بر اساس تصمیم دادگاه در راستای ساماندهی و مدیریت پسماند توسط این دهیاران، قرار تعلیق برای حکم آنها به مدت یکسال صادر شد تا در زمان تعلیق برابر قانون و مقررات رفتار کنند.

احمدی در پایان تصریح کرد: سال گذشته یکهزار و ۴۲۱ پایش محل دفن پسماند در استان انجام شد که ۱۷۶ مورد اخطاریه به شهرداری و دهیاری‌های متخلف در زمینه دفن غیر بهداشتی و نامناسب پسماند صادر شد.

شهرستان اردل با  وسعتی به پهنای ۱۸۳۳ کیلومتر مربع در فاصله ۸۶ کیلومتری بروجن و ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد (مرکز استان)، در مسیر جاده ارتباطی استان خوزستان به استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1321019
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.