طیبه شریفی شامگاه شنبه در دویست و بیست و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این اقدام براساس تصمیم شورای‌عالی استان‌های کشور به منظور راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی در کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: با تشکیل و راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری روند تهیه، تدوین، اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شهرکرد از لحاظ کمی و کیفی ارتقا می‌یابد.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تیم حقوقی، املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد ضعیف عمل می‌کند و تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته‌های اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از سرپرست کنونی و شهردار جدید شهرکرد است.

شریفی اظهار داشت: براساس اعلام سرپرست شهرداری شهرکرد قرار شده اقداماتی برای تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات و گروه مشاوران این شهرداری انجام شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا امیدی سرپرست شهرداری شهرکرد شامگاه یکشنبه یکم دی سال‌جاری در دویست و بیست و یکمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شدن یک گروه کارشناسی حقوقی مسلط به اطلاعات املاک در این شهرداری را ضروری دانست و گفت: به همین منظور اتاق فکر و مشاوره در بخش‌های مختلف شهرداری شهرکرد فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا، با موافقت اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری قرار شد مرکز پژوهش‌های این شورا با مسوولیت طیبه شریفی تشکیل و راه‌اندازی کند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.