محمدرضا امیدی روز چهارشنبه در همایش استانی ارتقای سلامت نظام اداری در شهرداری‌ها به میزبانی شهرداری شهرکرد تاکید کرد : در این همایش یک روزه مسوولان استانی، شهرداران، روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و کارشناسان مربوطه شاغل در شهرداری‌ها با آخرین مباحث مرتبط با سلامت نظام اداری در شهرداری‌ها آشنا شدند.

وی افزود: ضرورت افزایش آگاهی عوامل مدیریت شهری در اجرای صحیح قوانین مرتبط با حوزه‌های تخصصی، تکریم و خدمت حقیقی به ارباب رجوع و شهروندان، پیشگیری از خطا در انجام وظایف محوله و مقابله با فساد آگاهانه و ناآگاهانه مهمترین هدف محوری همایش سلامت نظام اداری در شهرداری‌ها بود.

امیدی تصریح کرد: در این همایش بازرسان اداره کل بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در یک کارگاه آموزشی، موضوعات مهمی در خصوص احکام ضروری و کاربردی ناظر بر پیشگیری و مقابله با فساد را برای مدیران شهری تشریح کردند.

به گزارش ایرنا، ارتقای میزان شفاف‌سازی در نحوه خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری جزو اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به شمار می‌رود.

چهارمحال و بختیاری ۴۲ شهرداری فعال دارد و براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ این استان دارای ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت است.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفرجمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.