به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید علی درخشان با اشاره به نامگذاری یازدهم لغایت هفدهم دیماه ۹۸ بعنوان هفته پرستار به تشریح اهم برنامه های پیش بینی شده برای این هفته پرداخت.
وی تصریح کرد: برای نخستین روز از هفته پرستار با توجه به انتخاب شعار "پرستاری، بصیرت حرفه ای"، برنامه دیدار با مقامات پیش بینی شده است.
درخشان شعار ۱۲ دیماه و دومین روز از هفته پرستار را "پرستاری، تکریم حرفه ای" اعلام کرد و افزود: برگزاری جشن روز پرستار با حضور مسئولین کشوری از مهمترین برنامه پیش بینی شده برای این روز است.
به گفته وی، روز جمعه ۱۳ دیماه نیز برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی و حضور در نماز عبادی، سیاسی جمعه برنامه ریزی شده است.
وی، شعار انتخاب شده برای این روز را "پرستاری، خانواده، معنویت" اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نشست خبری پرستاری با حضور اصحاب رسانه در چهاردهمین روز از دیماه ۹۸ خبر داد و افزود: این برنامه با توجه به انتخاب شعار" پرستاری، رسانه، افکار عمومی" برای چهارمین روز از هفته پرستار پیش بینی شده است.
درخشان، شعار روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه را به ترتیب " پرستاری، مسئولیت، شرایط خدمتی "، " پرستاری، ایثار، ارزش های انسانی " و "پرستاری، جامعه، اقتصاد سلامت" اعلام کرد.
وی، بازدید از مراکز درمانی، ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران و بازدید از مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل، برگزاری همایش را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سایر روزهای هفته پرستار برشمرد. 46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1317438
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.