فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با تأکید بر نقش رسانه‌ها در مطالبه‌گری در راستای منافع جامعه گفت: اگر مشکل بیمارستان رحیمیان مطالبه جدی رسانه‌ها باشد می‌توان شاهد بود که این موضوع به گوش رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برسد و با دستور و پیگیری آن‌ها مشکل بیمارستان حل شود.
 
به گزارش ایسنا منطقه قزوین، محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در نخستین همایش بسیج رسانه البرز اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی شاهد مجاهدت‌ها و رشادت‌های خبرنگاران بودیم و استان قزوین نیز با تقدیم ۱۰ شهید در حوزه رسانه حضور پررنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی دارد.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر به موضوع لزوم توجه مسئولان به وضعیت سیل‌زده‌ها اشاره و از مسئولان خواستار رسیدگی در این حوزه شدند؛ این موضوع وظیفه همه ما را در به سامان رسیدن شرایط هم‌وطنان سیل‌زده نشان می‌دهد.
 
طاهرخانی تأکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در موضوع اسکان و شرایط زندگی سیل‌زدگان مطالبه گر باشند تا از این بستر شاهد تسریع خدمات‌رسانی‌ها باشیم.
 
این مسئول به مشکلات شهر الوند در حوزه سلامت اشاره و عنوان کرد: یکی از مطالبات به‌حق و جدی مردم شهرستان البرز و الوند از مسئولان در حوزه سلامت و رفع مشکلات بیمارستان این شهر است.
 
 وی تصریح کرد: یکی از نیازهای جدی مردم در شهر راه‌اندازی دوباره بیمارستان رحیمیان است چراکه این شهر با توجه به موقعیت وجود شهرک‌های صنعتی همواره یک شهر پرتلاطم بوده که امیدواریم به‌زودی این تلاطم‌ها به آرامش برسد.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با تأکید بر نقش رسانه‌ها در مطالبه گری در راستای منافع جامعه گفت: اگر مشکل بیمارستان رحیمیان مطالبه جدی رسانه‌ها باشد می‌توان شاهد بود که این موضوع به گوش رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برسد و با دستور و پیگیری آن‌ها مشکل بیمارستان حل شود.
 
طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: در این موضوع به دنبال مقصر نیستیم اما با توجه به نیاز مبرم این شهر به خدمات بیمارستانی امیدواریم مشکل بیمارستان شهر الوند در اسرع وقت حل شود.

به گزارش ایسنا راه‌اندازی مجدد بیمارستان خیریه رحیمیان که سال گذشته به دلیل مسائل مالی و اختلاف بین وراث خیّر این بیمارستان تعطیل‌شده است همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد؛ نمایندگان مجلس، دادگستری کل استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای حل این مشکل اقداماتی انجام داده‌اند اما راه‌اندازی مجدد این بیمارستان صورت نگرفته است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.