به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه  افزود: نقد شاخص توسعه است و در میان دلایل رشد جوامع توسعه یافته می توان ردپای نقدهای رسانه و خبرنگاران را یافت.
وی اظهار داشت: خبرنگاران همواره پرچم امید و آگاهی را برافراشته و با روشنگری افکار عمومی به فرآیند بهبود امور کمک می کنند.
فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: رسالت رسانه های گروهی امیدبخشی، و حرکت در راستای توسعه است و اهالی رسانه در ساوه نیز در راستای این رسالت حرکت کرده و  و برای مدیراند بازوان و مشاورانی توانمند هستند.

میرزایی گفت:  خبرنگاران پیشتاز اطلاع رسانی هستند و بازتاب موثر از فعالیت های آن ها همواره در حوزه اجرایی وجود دارد و به صورت دقیق و موشکافانه روشنگری امور را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: بیان آزادانه نظر و نقد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همه باید قدردان آن باشند و رسانه های ناقد را دلسوزان جامعه بدانند.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: مدیران باید شفافیت و صداقت را در دستور کار خود قرار دهند تا نقاط ابهاممردم و رسانه ها را رفع کنند.
میرزایی گفت: اخبار و گزارش های رسانه های این شهرستان با نگاهی درست، تحلیل محور و صداقت تولید و به مخاطبان عرضه می شود.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه نیز در این نشست گفت: مهمترین تکلیف خبرنگاران مطالبه ری اگاهانه است و باید از قوق عامه که در مواردی فراموش شده فعالانه وارد شوند.
«هادی ملکی» اظهار داشت: رسانه ای متعهد و حرفه ای همواره بر مدار منافع جمعی حرکت می کند.
وی ادامه داد: توجه ویژه به صحت و سقم داده های خبری تکلیف جدی خبرنگاران است..
رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت:  رعایت انصاف و ادب محوریت کار رسانه ای است و لازم است قبل از هر مطلبی، ظرفیت های موجود در بخش های مختلف سنجیده شود.
ملکی  از خبرنگاران شهرستان ساوه خواست که بر روی احقاق حقوق مردم حساس باشند و اجازه تعدی و دست اندازی به این حقوق را ندهند و در رابطه با مسئولان نیز مطالبه گر باشند.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.