نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت 11 اردیبهشت، روز جهانی کارگر پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در این پیام گفت: روز جهانی کارگر باید هر ساله گامی روبه‌جلو برای تولید بیشتر، رفاه بهتر و امنیت شغلی کارگران باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت کار و کارگر در فرهنگ اسلامی و ایرانی از چنان جایگاه بالایی برخوردار است که کمتر نظیر آن را دیده‌ایم. در مکتب اسلام، پیامبر مهربانی‌ها بر دستان کارگر بوسه می‌زند تا جایگاه مهم و مقدس این قشر زحمت‌کش را به جهانیان نشان دهد. مرگ در راه کار، به‌منزله‌ی شهادت شناخته می‌شود تا بدانیم کارگران، جهادگران جامعه‌ای هستند که برای استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان، بسان رزمنده‌ای جان‌برکف در میدان نبرد حضور دارند.

گلمرادی اضافه نمود: نقش بی‌بدیل و انکارناپذیر کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، استقامت در دوران دفاع مقدس، پیشگامی در دوران سازندگی و ایستادگی در دوران تحریم‌ها، حجت را بر مسئولین به اتمام رسانده و اینک وظیفه‌ی تک‌تک بخش‌های دولت است تا تمام ظرفیت خود را برای رفاه، آسایش و زمینه‌ی رشد و بالندگی این قشر پویا فراهم نمایند و نباید فراموش کنیم که اگر کارگران نبودند، بشر هنوز در غارها زندگی می‌کرد.

نماینده مردم شهرهای بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی، بیان کرد: خوشبختانه بنده به‌عنوان نماینده این منطقه‌ی عظیم صنعتی و کارگری در مجلس شورای اسلامی، همواره بر اهمیت جایگاه این قشر مولد واقف بوده و تمام سعی و توان خود را جهت احقاق حقوق حقه‌ی آنان بکار گرفته‌ام و هم‌اینک با همکاری مسئولین منطقه، امکان اخراج کارگران به میزان قابل توجه ای کاهش داده‌ایم و هرگاه مشکلی برای این عزیزان به وجود می‌آید، تمام توان منطقه جهت برطرف نمودن آن مصمم و پشت‌کار هستند.

گلمرادی در این پیام ضمن تبریک این روز خجسته به کارگران عزیز، از آنان خواست تا همچنان در سنگر تولید، نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم را نقش بر آب کنند. وی خطاب به کارگران، گفت: به تمام مشکلات موجود شما واقف هستیم و سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا انشاالله روزبه‌روز به شرایط آرمانی جامعه‌ی کارگری که در آن رفاه، آرامش، امنیت شغلی و عزت و سربلندی حرف اول را می‌زند برسیم تا کارگران بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ی معیشتی برای خانواده خود، به تولید پرداخته و صنعت کشور را توسعه بخشند. زیرا سربلندی و عزت مملکت و انقلاب اسلامی در گرو تلاش بی‌وقفه‌ی کارگران نمود پیدا می‌کند.

نماینده جنوب استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از مدتی قبل کارگروهی ویژه و تخصصی را مأمور بررسی تمام مشکلات موجود کارگران منطقه نموده‌ام تا انشاالله با اتخاذ راهکارهای عملی، دیگر شاهد وجود هیچ نگرانی و دغدغه در زندگی کارگران نباشیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.