مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: این استارت‌آپ با هدف شناسایی و توانمندسازی طرح و ایده‌های نو و خلاقانه در حوزه صنعت جوش، تجازی‌سازی ایده‌های برتر و به منظور ایجاد انگیزه برای پژوهش و نوآوری در زمینه‌های جوش و بازرسی، معرفی کسب و کارهای نو در صنعت جوش برگزار می‌شود.

قهرمان آماره در آیین آغاز به کار این رویداد علمی صنعتی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی، معرفی روش‌های نوین جوشکاری و بازرسی، افزایش کیفیت و آسیب‌شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور، معرفی جایگاه مهندسی جوش در افزایش بهره وری قطعات و تجهیزات صنعتی از دیگر اهداف این رخداد است. 

افزود: این استارت‌آپ به مدت ۳ روز در دانشکده خیام دانشگاه شهرکرد با ارائه ایده‌های نو در صنعت جوش در حال اجراست.

وی، با بیان اینکه بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب ایران ۲۱ و ۲۲ آبان ماه امسال در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود، اظهار داشت: این استارت آپ پیش زمینه برگزاری و معرفی ایده های برتر در حوزه صنعت جوش است.

آماره افزود: برای برگزاری این رویداد ملی بیش از ۳۰ ایده در حوزه جوش به دبیرخانه این استارت آپ در شهرکرد ارسال شد که از این تعداد ۱۰ ایده در بخش جوشکاری خطوط لوله، ۸ ایده در حوزه جوشکاری با برق،۴ ایده در حوزه نرم افزار و اپلیکیشن مرتبط با صنعت جوش و ۳ ایده  در هر حوزه کنترل کیفیت و بازرسی و ۲ ایده در حوزه جوش های زیرآبی بود است.

به گفته وی، این رویداد در راستای شناسایی و توانمندسازی طرح و ایده‌های نو و خلاق در حوزه صنعت جوش، معرفی کسب و کارهای نو در صنعت جوش، تجازیسازی ایده‌های برتر در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، در روز آخر استارت‌آپ ایده‌های برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.