محمد حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح دو کارگاه کشت کار گلخانه ای هیدروپونیک، هفت مرکز آموزش آنلاین و افتتاح 11 آموزشگاه آزاد در شهرستان های مختلف استان گیلان از جمله این پروژه هاست.
وی از برگزاری نخستین همایش تحول اقتصادی گردشگری در گیلان با توجه به تاکیدات استاندار در شورای مهارت استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش فردا (اول بهمن) توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در سالن الغدیر استانداری برگزار می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ایجاد تحول در آموزش های گردشگری را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: این امر منجر به تحول اقتصادی و رونق گردشگری اعم از هتل ها، رستوران ها و مجموعه های گردشگری در این استان می شود.
وی بیان داشت: تحول اقتصادی گردشگری شامل مدیریت منابع انسانی، پیشران صنعت گردشگری، مکانیسم برآورده سازی وعده های برند در بنگاه ‌های گردشگری، الگوهای کلیدی آموزش مهارتی در بهبود بهره‌ وری صنعت گردشگری، مدیریت تضمین کیفیت خدمات در گردشگری، تجربه های موفق بین المللی در خلق مزیت رقابتی مراکز گردشگری با توسعه منابع انسانی از محورهای این همایش است.
حسینی خاطر نشان کرد: همایش تحول اقتصادی گردشگری، اولین همایشی است که در سطح مدیران گردشگری گیلان و برای آشنایی با تکنیک های مدیریت در این حوزه برگزار می شود.
در زمان حاضر، 21 مرکز دولتی ، 153 کارگاه ثابت در مراکز دولتی، 215 مربی شاغل در بخش دولتی، 628 موسسه کارآموزی آزاد فعال فنی و حرفه ای با دو هزار و 226 مربی شاغل در این موسسه ها در استان فعال است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.