اقبال عباسی در پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، افزود: تا یک هفته آینده وضعیت بدهی بیمه ای واحدهای تولیدی بحران زده استان در کارگروهی تخصصی بررسی  و تا ۱۰ روز دیگر نسبت به معرفی واحدهای تولیدی واجد شرایط به تأمین اجتماعی اقدام شود.

وی گفت: حمایت از تولید کنندگان، حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشغال جدید و رونق اقتصادی مورد توجه مسئولان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به تصویب اجرای ۲۷ طرح از محل رونق تولید با ۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات در این نشست، گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۵ نفر و تثبیت اشتغال یکهزار و ۲۲ نفر فراهم می شود.

محمدکاظم منزوی افزود: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری همچنین با اجرای ۱۶ طرح از محل بازسازی اصناف در استان موافقت کردند.

وی گفت: در این نشست پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای این طرح ها با اشتغال ۳۶ نفر به تصویب رسید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین گفت:

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت ۶۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۳۶ طرح و واحد تولیدی با ۱۴۵ اشتغال جدید و تثبیت ۳۰۵ شغل موجود را تصویب کردند.

منزوی افزود: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری برای اجرای ۳۸ طرح کشاورزی و اشتغال زایی ۲۷ نفر، پرداخت یکهزار و ۱۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی را به تصویب رساندند.

در پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان در حوزه بدهی مالیاتی، معوقات بانکی، جایگزینی وثیقه، امهال تسهیلات و پرداخت وام های جدید بررسی و راهکارهای رفع آن ارائه شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1238611
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.