به گزارش ایرنا، اقبال عباسی در نخستین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: برنامه های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی باید قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشند.
وی تخصیص تسهیلات بانکی برای افراد فن آور و مبتکر را ضروری دانست و افزود: پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت های پیمانکار کشوری منع دارد.
عباسی تصریح کرد: برخورداری از تعادل بین منابع و مصارف باعث رونق و رشد اقتصادی و رونق تولید داخلی می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی مسوولان دستگاه های اجرایی در استان موظفند به طرح های فن آورانه و نوآور به عنوان یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی توجه کنند.
طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: عملکرد چهارمحال و بختیاری در بودجه هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای قابل قبول بود.
وی اظهار داشت: تامین اعتبار مربوط به ساخت پروژه های مختلف باید از طریق ملی، ملی استانی شده و سایر شاخص های بودجه ای صورت گیرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال گذشته 56 درصد سهمیه تسهیلاتی این استان در حوزه های مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی محقق شد.
علیرضا شجاعی تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی 9 هزار و 436 پرونده به بانک های عامل ارسال و وام 5 هزار و 184 فقره پرونده پداخت شد.
وی یادآور شد: سال گذشته در حوزه کشاورزی 7 هکتار طرح توسعه تولید، اصلاح، بازسازی و نوسازی واحدهای گلخانه ای، یکهزار و 400هکتار توسعه باغات، 320 تن آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس و 30 هزار و 709 هکتار عملیات آبخیزداری و حفاظت از خاک در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.
به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و 200 واحد تولیدی وجود دارد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.