روزبهانی: امیدوارم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیرم

ملی‌پوش تیم ملی بوکس گفت: نمی‌دانستم تمرینات تیم ملی در مجموعه شهید همت در حال برگزاری است و فکر کردم ملی‌پوشان در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احسان روزبهانی درباره عدم حضور در نخستین تمرین دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: من نمی‌دانستم تمرینات تیم ملی در مجموعه شهید همت در حال برگزاری است و فکر کردم ملی‌پوشان در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می‌کنند و برای همین نرسیدم که در تمرین حضور داشته باشم.

وی با تاکید بر انگیزه زیاد خود برای حضور در تیم ملی عنوان کرد: انگیزه من برای حضور در تمرینات تیم ملی و بازگشت به بوکس چند برابر شده است اما امیدوارم رسیدگی بیشتر به بوکس نیز شود. واقعا بازیکنان ما در کانکس‌های شیرودی شرایط خوبی ندارند و امیدوارم مجددا بوکسورهای ما به سالن بوکس مجموعه ورزشی انقلاب بازگردند و مسئولان نیز بودجه خوبی به فدراسیون بدهند .

ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص اینکه در مدت دوری از تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کرده است، گفت: من در این مدت تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی خود را زیر نظر دکتر بهرامی‌ پیگیری می‌کردم اما به دلیل نداشتن حریف تمرینی و مربی، تمرینات بوکس نداشتم .

روزبهانی درباره  حضور خود در بوکس نیمه‌حرفه‌ای خاطر نشان کرد: شنیدم در بوکس نیمه‌حرفه‌ای کلاهبرداری صورت گرفته است و در حال حاضر این مسابقات برگزار نمی شود اما در صورت برگزاری مجددا این مسابقات در آن شرکت خواهم کرد.

وی در خصوص حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد : امیدوارم مسئولان بودجه خوبی را در اختیار فدراسیون بوکس قرار بدهند تا تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اردوهای خوبی را پشت سر بگذارد و با آمادگی مناسب در این مسابقات حاضر شود. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بهترین عملکرد و بوکس را انجام بدهم و در بازی‌های آسیایی به مدال طلا برسم.

دارنده برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در خصوص شناخت از خیمنز، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: من با این مربی کار نکردم و شناختی از او ندارم اما قطعا با حضور در اردوی تیم ملی زیر نظر او کار می‌کنم تا به شرایط مناسب بازگردم.

روز بهانی در پاسخ به این سوال که اگر تمرینات تیم ملی در مجموعه شهید همت پیگیری شود در تمرینات شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: قطعا شرکت می‌کنم و روز گذشته نیز به دلیل بی‌اطلاعی در تمرینات حضور پیدا نکردم.

وی در پایان در خصوص اینکه اختلاف او با مسئولان فدراسیون بوکس پایان یافته است، خاطر نشان کرد: گذشته‌ها گذشته است و امیدوارم دیگر حاشیه‌ای نباشد و همه چیز طبق روال پیش برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید