یکی از مشکلات اصلی من این است که حریف تمرینی ندارم

احسان روزبهانی: برخی‌ها اجازه نمی‌دادند که من به رئیس فدراسیون بوکس نزدیک شوم!

نماینده تیم ملی بوکس در المپیک برزیل گفت: ان‌شا‌ءالله پس از بازگشت ملی پوشان به تهران، راهی اردوها خواهم شد و تمریناتم را زیر نظر مربی کوبایی پیگیری خواهم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احسان روزبهانی در مورد جلسه‌ای که طی چند روز گذشته با رئیس فدراسیون بوکس داشت، گفت: طی چند روز گذشته به همراه محمد دادکان معاونت ورزش دانشگاه آزاد و پدرم راهی فدراسیون بوکس شدیم و یک دیدار دوستانه‌ای را با احمد ناطق نوری داشتیم. من احترام زیادی به دکتر دادکان قائل هستم و هر چه او تصمیم بگیرد من حرفی برای گفتن ندارم. دادکان تصمیم گرفت که جلسه‌ای با رئیس فدراسیون بوکس داشته باشیم و من هم اطاعت کرد. متاسفانه در طول این مدت برخی ها اجازه نمیدادند که من به رئیس فدراسیون بوکس نزدیک شوم، اما پادرمیانی دادکان باعث شد کدورت‌ها رفع شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: اتفاقا پس از اینکه به همراه دادکان و پدرم راهی فدراسیون شدیم، ناطق نوری نیز استقبال گرمی از ما داشت و خیلی از این حرکت خوشحال شد. دلم برای او تنگ شده بود و به نظرم دیدار خوبی داشتیم. پس از صحبت‌هایی که در این دیدار دوستانه داشتیم، ناطق نوری مدعی شد که من هرکاری دارم با او در میان بگذارم. حتی از من سوال کرد که آیا تمریناتم را پیگیری می‌کنم یا خیر. البته در مورد نحوه تمریناتم توضیح کامل دادم تا از سطح آمادگی من مطلع باشد.

نماینده تیم ملی بوکس در المپیک برزیل، گفت: در حال حاضر طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون اردوی ملی پوشان در سنندج برگزار می‌شود و ان‌شا‌ءالله پس از بازگشت ملی پوشان به تهران، راهی اردوها خواهم شد و تمریناتم را زیر نظر مربی کوبایی پیگیری خواهم کرد. یک مقدار از لحاظ بوکس عقب هستم که ان‌شا‌ءالله پس از حضور در اردوهای تیم ملی تمریناتم را جدی‌تر پیگیری خواهم کرد. یکی از مشکلات اصلی من این است که حریف تمرینی ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید