روح الله حسینی چهارشنبه شب در مجمع انتخابات هیات بوکس استان زنجان افزود: بوکس زنجان ورزشکارانی جوان، قدرتمند، شجاع و دلیر دارد و به حتم در آینده نزدیک شاهد ارتقا و پیشرفت این رشته در استان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست گفت: ورزش بوکس رشته ای کاملا اصولی و علمی است و استان هایی که برنامه مدون و مناسب داشته باشند در میدان رقابت برنده خواهند بود.
علی جوان افزود: بوکس کشور برای ارتقا و پیشرفت نیازمند پوست اندازی و اتخاذ تدابیر مناسب است تا بتوان همانند ووشو و تکواندو در رقابت های برون مرزی فخرآفرین شد و به جایگاه واقعی و اصلی خود در سطح جهان رسید.
وی با اشاره به وضعیت بوکس زنجان اظهار کرد: این رشته ورزشی زنجان که از ورزشکاران و مربیان توانمند برخوردار است برای رسیدن به رشد و شکوفایی نیاز به همدلی و مشارکت هرچه بیشتر فعالاین در این عرصه دارد.
جوان افزود: ورزش بوکس انرژی بیشتری را می طلبد و اغلب جوانان علاقه مند و افرادی که ضریب هوشی بالایی دارند به این رشته ورزشی روی می آورند و امید است هیات بوکس زنجان با برنامه ریزی علمی و مدون، ورزشکاران شاخصی را برای اعزام به رقابت های درون مرزی و برون مرزی تربیت کند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: برگزاری مجامع انتخاباتی با هدف سامان دهی به هیات های ورزشی صورت می گیرد و نتیجه آن هرچه باشد بطور قطع و یقین به نفع رشته های ورزشی است.
محمد حمزه پور به توانمندی های بوکس زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان در رشته های رزمی از وجود قهرمانان صاحب نامی و خوبی برخوردار است و بوکس نیز می تواند با تربیت بوکسورهای شایسته و اعزام آنها به مسابقات، توانایی های خود را با کسب نشان های رنگارنگ به منصه ظهور بگذارد.
به گزارش ایرنا، در این مجمع انتخاباتی، 'سیدرضا حسینی' با کسب 11 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته را عهده دار شد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.