مربی تیم ووشو هندیجان گفت: متأسفانه سالن‌های ورزش هندیجان آلوده و خطرناک هستند به‌طوری‌که تمرین کردن در آن‌ها مشکل‌ساز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، علی مُحیسن مربی ورزش ووشو هندیجان اظهار داشت: 15 سال در هندیجان فعالیت ورزشی دارم و نزدیک به 5 سال مربیگری می‌کنم، در این سال‌ها توانسته‌ام در مسابقات ملی صاحب‌عنوان شده و همچنین چندین مقام استانی نیز کسب کرده‌ام.

وی افزود: در یک سالن بزرگ به‌سختی تمرین و ورزش می‌کنیم ولی دریغ از امکانات مناسب که موردنیاز ما است، در این سالن چندین رشته ورزشی فعالیت کرده که هرکدام از آن‌ها دغدغه‌های بی‌شماری دارند.

مربی تیم ووشو هندیجان بیان کرد: رشته‌های رزمی هندیجان چندین سال است که روی یک تُشک کاملاً فرسوده، پاره تمرین می‌کنند که همین فرسودگی سبب آسیب‌دیدگی ورزشکاران می‌شود.

وی گفت: موضوع حساس تُشک رزمی‌کاران را به فرماندار و رئیس تربیت‌بدنی هندیجان اعلام کردیم که این تشک برای تمرین مناسب نبوده و آسیب‌هایی را متوجه رزمی‌کاران می‌کند، اما تاکنون برای خرید تشک جدید از سوی مسئولان اقدامی نشده است.

مُحیسن عنوان کرد: تاکنون هیچ‌گونه امکاناتی مانند میت، کیسه‌بوکس، وزنه‌های آهنی و دیگر تجهیزات ورزشی به ما تعلق نگرفته انتظار است مدیران ورزش هندیجان چاره اساسی برای ورزش نیمه مُرده کنند.

سالن‌های ورزشی هندیجان آلوده هستند

وی افزود: وضعیت بهداشتی سالن رزمی‌کاران بسیار خطرناک و آلوده است به نظر ما این سالن 3 ماه یک‌بار فقط تی کشی می‌شود، این‌گونه مکان‌های عمومی باید هر روز نظافت شده تا خدایی نخواسته ورزشکاری بیمار نشود.

مربی تیم ووشو هندیجان بیان کرد: متأسفانه حتی زباله‌های این سالن نیز جمع‌آوری نمی‌شود. وضعیت اسفناک این سالن طوری است که سطل زباله هم ندارد.

وی گفت: برخی ورزشکاران بخصوص در رشته کُشتی، براثر این آلودگی‌ها بیماری قارچ گرفته و برای همیشه ورزش را ترک کردند، متأسفانه با این‌گونه سالن‌ها و امکانات فقط ورزشکاران بیمار شده و برعکس سلامتی، تندرستی عمل می‌شود.

 مُحیسن عنوان کرد: نبود کولرهای کافی و سالم در سالن، نداشتن آب‌سردکن، نبودِ آب‌لوله‌کشی، نداشتن یک سرویس بهداشتی و حمام  تمیز، نداشتن قفل بر روی درب ورودی، نبود وسیله ایاب و ذهاب، نداشتن تمکین مالی جهت اعزام به مسابقات، برخی از مشکلات ورزش هندیجان است.

وی افزود: نداشتن هزینه برای تیم‌های اعزامی به مسابقات امور را بسیار سخت کرده و به‌ناچار ورزشکاران هزینه ماشین را پرداخت می‌کنند. در پایان مقام‌هایی که کسب می‌شود، به نام این شهرستان ثبت و این افتخار برای مردم است.

جهت اعزام به مسابقات به ما هزینه نمی‌دهند

 مربی تیم ووشو هندیجان بیان کرد: هرگاه جهت دریافت هزینه‌های ورزش و اعزام به مسابقات به مدیر ورزش مراجعه می‌کنیم، اعلام می‌کند که هزینه نداریم و به مسابقات نروید.

وی گفت: این‌گونه اظهارات ظلم در حق مردم و ورزشکاران هندیجان است. چرا نباید همانند دیگران به مسابقات ورزشی اعزام شویم؟. تا کی ما باید این‌گونه سختی‌ها و جفاها را تحمل‌کنیم؟.

مُحیسن عنوان کرد: مشکلات ورزش هندیجان بسیار زیاد است اما متأسفانه رسیدگی نمی‌شود. از همه مسئولان انتظار داریم ورزشکاران را رها نکنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.