روزبهانی: هدفم بازی‌های آسیایی اندونزی‌ است

نماینده بوکس ایران در المپیک ریو گفت: از نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در تهران تمریناتم را آغاز خواهم کرد و هدفم حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان در حالی فردا (پنج شنبه)به میزبانی سنندج به پایان خواهد رسید که ملی پوشان کشورمان از اواخر هفته آینده باید تمرینات مرحله جدید خود را در تهران آغاز کنند.

احسان روزبهانی در مورد حضور در مرحله جدید اردوهای تیم ملی، گفت: با توجه به دیداری که طی هفته گذشته با احمدناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس داشتم قرار بر این شد که در مرحله جدید اردوها کنار دیگر ملی پوشان حضور داشته باشم. طی چند روز گذشته به همراه محمد دادکان معاونت ورزش دانشگاه آزاد و پدرم راهی فدراسیون بوکس شدیم و یک دیدار دوستانه‌ای را با احمد ناطق نوری داشتیم. من احترام زیادی به دکتر دادکان قائل هستم و هر چه او تصمیم بگیرد من حرفی برای گفتن ندارم. دادکان تصمیم گرفت که جلسه‌ای با رئیس فدراسیون بوکس داشته باشیم و من هم اطاعت کرد. خوشبختانه جلسه خوبی هم برگزار شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون بوکس داشتم کدورت‌ها بر طرف شد و طبق تصمیم مسئولان فدراسیون قرار است از مرحله جدید به نفرات اردو نشین اضافه شوم. هدفم حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی است و امیدوارم که بتوانم مثل دوره‌های قبل مدال آوری کنم.

نماینده تیم ملی بوکس در المپیک برزیل، گفت: تمرینات بدنسازی را زیر نظر دکتر بهرامی نژاد انجام می دهم و تمرینات فنی را زیر نظر "باربارو خیمنز" سرمربی کوبایی پیگیری خواهم کرد. در حال حاضر طبق برنامه ریزی دکتر بهرامی تمریناتم را پیگیری می‌کنم و از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید