جام حذفی انگلیس| جشنواره گل لیورپول و پیروزی سخت منچستریونایتد

لیورپول با برد نوریچ به مرحله بعد جام حذفی انگلیس صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس، لیورپول از ساعت 18 در ورزشگاه آنفیلد میزبان نوریچ سیتی قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با برتری پرگل 5 بر 2 شاگردان کلوپ به پایان رسید. در ابتدای این مسابقه به بهانه خداحافظی کلوپ در انتهای فصل، لحظات احساسی میان هواداران شکل گرفت و یورگن کلوپ نیز احساساتی شد. گل‌های لیورپول در این دیدار را کرتیس جونز 16، داروین نونیس 28، دیگو ژوتا 53، ویرجیل فن دایک 63 و رایان گراونبرخ 5+90 به ثمر رساندند.

لیورپول در مرحله بعدی با برنده واتفورد و ساوتهمپتون دیدار می‌کند.

همزمان با این بازی، تیم‌های وست‌بروموویچ و ولورهمپتون هم برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری ولورهمپتون در خانه حریف به پایان رسید. این بازی در دقیقه 78 یک حاشیه هم داشت که در آن گروهی از تماشاگران تیم میهمان با هواداران تیم میزبان در ورزشگاه هاتورنز درگیر شدند . این درگیری با دخالت پلیس و دستگیری چند هوادار به دلیل حمل سلاح‌های غیرمجاز ختم و بازی پس از 30 دقیقه وقفه از سر گرفته شد.

 

 تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه تیم نیوپورت به میدان رفت و حریف دسته چهارمی‌اش را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. یونایتد با گل‌های زودهنگام برونو فرناندز در دقیقه 7 و کوبی ماینو در دقیقه 13 پیش افتاد اما عملکرد ضعیف خط دفاعی‌‌اش به حریف اجازه داد که هر دو گل خورده را به ترتیب در دقایق 36 تسط موریس و 47 به وسیله ایوانز پاسخ دهد. نتیجه بازی نزدیک به 20 دقیقه مساوی ماند تا اینکه آنتونی در دقیقه 68 سومین گل منچستری‌ها را زد. برتری شکننده شیاطین سرخ با گلزنی راسموس هویلون در دقیقه 4+90 تثبیت شد و به این ترتیب آنها راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید