دل کلوپ پیش تیم سابقش است!

سرمربی لیورپول امیدوار است تیم سابقش در بوندس لیگا قهرمان شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کلوپ هفت سال موفق مربی دورتموند بود و بین سال‌های 2008 تا 2015 خاطرات خوشی را در جمع زردپوشان خلق کرد. او دو سال پیاپی در 2011 و 2012 قهرمان بوندس‌لیگا شد و در 2013 دورتموند را به فینال لیگ قهرمانان رساند.

او سالها است از این تیم جدا شده اما همچنان نتایج آنها را زیر نظر دارد. در حقیقت، روزنامه بیلد چاپ آلمان ادعا کرد، مربی آلمانی همچنان با باشگاه سابق خود در تماس است و بعد از بردها، به هانس یواخیم واتسکه، رییس باشگاه زنگ می‌زند و به او تبریک می‌گوید.

مربی لیورپول به بیلد گفت: «احتمالا این جزء اسرار نیست که دلم می‌خواهد دورتموند قهرمان شود. چون چیزی را که آنجا تجربه می‌کنید هرگز از یاد نمی‌برید: با جام دور محله بورزیگپلاتس دور می‌زنید. این هنوز یکی از درخشان‌ترین نقاط حرفه من است. دوست دارم امسال هواداران، باشگاه، مربی و بازیکنان آن را تجربه کنند.»

کلوپ تاکید کرد: «معتقدم که بچه‌ها از عهده‌اش برمی‌آیند. فرصتی که دارند، فوق‌العاده است. ازش استفاده خواهند کرد! در لیورپول جلوی تلویزیون می‌نشینم و دعا می‌کنم. بعد از یازده سال، جام به دورتموند تعلق دارد!»

دورتموند این هفته با آگسبورگ بازی دارد و بایرن هم با لایپزیگ روبرو خواهد شد. در هفته آخر نیز، زردپوشان میزبان ماینتس هستند و بایرن مهمان کلن خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید