تمجیدهای صمیمانه گواردیولا از کلوپ؛ حالا راحت می‌خوابم!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در پایان فصل جاری واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از این روز گذشته یورگن کلوپ رسما اعلام کرد که در پایان فصل 2023-2024 نیمکت لیورپول را ترک خواهد کرد، پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم های تاتنهام و منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس، به گرمی درباره او سخن گفت و اظهار کرد که دلش برای او تنگ خواهد شد.

گواردیولا در قسمتی از حرف هایش گفت که با رفتن کلوپ، بخشی از منچسترسیتی هم از بین می رود چرا که رقابت های وحشتناکی که بین دو تیم در راه کسب قهرمانی در لیگ برتر وجود داشت، به توصیف دستاوردهای منچسترسیتی کمک می کند. 

او در واکنش به این سوال که آیا ممکن است او هم در پایان فصل تصمیمی مشابه کلوپ بگیرد گفت: می خواهید من را اخراج کنید؟ من یک سال دیگر قرارداد دارم و می خواهم به قراردادم عمل کنم و شاید قراردادم را تمدید کنم.

پپ در ادامه گفت: حالا با رفتن کلوپ، شب ها راحت تر می خوابم! بازی هایی که مقابل لیورپول داشتیم، تقریبا شبیه به کابوس بود. شنیدن خبر جدایی کلوپ از لیورپول برای من شوکه کننده بود و ما دلتنگ او خواهیم شد. ما بدون کلوپ و لیورپول، نمی توانیم دوره فوق العاده ای که طی سال های اخیر پشت سر گذاشتیم را معنا کنیم. این غیرممکن است.

گواردیولا در مورد رقابت بین سیتی و لیورپول در طی سال های اخیر گفت: آن ها بزرگترین رقیب ما بودند و از لحاظ شخصی هم یورگن کلوپ بهترین رقیبی بوده که من در زندگی ام داشته ام. چه از زمان دورتموند و بایرن و چه حالا. لیگ برتر، دلتنگ کاریزما و شخصیت و مدل فوتبالی که تیمش بازی می کند خواهد شد.

کلوپ پس از اعلام جدایی اش از لیورپول، اعلام کرد که فصل آینده را استراحت خواهد کرد. سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره آینده کاری کلوپ گفت: او برخواهد گشت. فوتبال به مربیانی مثل او نیاز دارد و من امیدوارم که او برگردد. خوشحالم که از فصل آینده می توانیم برای شام بیرون برویم و باهم نوشیدنی بخوریم. او 9 سال در لیورپول بوده و میزان خواسته ها از او خیلی بالا است. من در این مقطع با کلوپ صحبت نکرده ام اما حس می کنم او احتیاج به فرصتی برای نفس کشیدن دارد. من او را درک می کنم. او حالا احتیاج دارد که نفسی تازه کند، یک قدم به عقب برگردد و همه چیز را نظاره کند. نمی خواهم دست به مقایسه بزنم اما من هم در بارسلونا چنین چیزی را تجربه کردم و به زمان احتیاج داشتم تا خودم را پیدا کنم.

دیدگاه تان را بنویسید