جی پلاس

عجایب هفته نهم لیگ برتر فوتبال!

هفته نهم لیگ برتر را می توان خاص ترین هفته رقابت های لیگ برتر احتمالا تا پایان فصل دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رقابت های لیگ برتر فوتبال به ایستگاه نهم رسید و شاهد اتفاقات بسیار زیادی بود. از دعوا و حاشیه های غیرفوتبالی گرفته تا اشتباه های پرتکرار داوری و چند اتفاق عجیب فوتبالی که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

پنالتی های بحث برانگیز و اشتباه های داوری زیاد

در هفته نهم لیگ برتر صحنه های مشکوک زیادی در محوطه جریمه تیم ها داشت. در بازی استقلال و شمس آذر پنالتی استقلالی ها مورد بحث کارشناسان بود. قزوینی ها هم معتقد بودند یک پنالتی باید به سودشان گرفته می شد که اتفاقا چند کارشناس داوری نیز با آنها موافق بودند. در دیدار پرسپولیس - صنعت نفت هم پنالتی سرخپوشان به زعم کارشناسان اشتباه بود، هر چند این پنالتی گل شده آمد نداشت و پرسپولیسی ها در دقایق پایانی گلی دریافت کردند که البته صحت آن هم مورد تردید قرار داشت! در بازی نساجی آفساید دومتری مهاجم تراکتور ابتدا گرفته و سپس رد شد تا گل کاملا مردود تبریزی ها سالم اعلام شود. داد و بیداد رحمتی هم فایده ای نداشت. پنالتی ذوب آهن مقابل آلومینیوم هم اشتباه بود و البته داور خوش شانس بود که این پنالتی گل نشد. در بازی استقلال خوستان و گل گهر هم سیروس پورموسوی در آخرین دقیقه بازی در اعتراض به داور بازیکنانش را به کنار زمین فراخواند. در کل اشتباه های داوری به اندازه ای بود که داد کارشناسان داوری گرفته تا بازیکنان و تیم ها و حتی عادل فردوسی پور را هم در آورد.

زد و خورد مثل نقل و نبات

نکته عجیب دیگر رقابت های این هفته درگیری های زیاد بین بازیکنان بود. از نعمتی که با بازیکن صنعت نفت درگیر شد تا دعوای مربی ذوب آهن با اوت انداز آلومینیوم. اتفاق های دیگری مثل بحث و جدل سروش رفیعی با طالب ریکانی، فریادهای بی شرف بی شرف ربیعی در حین بازی، بد و بیراه ویسی به بازیکن خودی که بیخودی کارت قرمز گرفته بود. اخراج دقیقه آخر نادر محمدی که بازی را متشنج کرد، تصمیم سرمربی نساجی برای بیرون کشیدن تیم بخشی از حاشیه های پرشمار هفته نهم لیگ برتر بود. عجیب ترین درگیری البته نه روی زمین چمن بلکه پشت میکروفون ها هم بین سرمربیان پرسپولیس و استقلال رقم خورد و نکونام و گل محمدی از خجالت هم در آمدند. جنگی که به بازیکنان هم سرایت کرد و آنها هم علیه رقیب همشهری خود موضع گرفتند.

گل خالی و اوت!

از نکات عجیب دیگر که البته بر خلاف موارد قبل نه حاشیه ای بلکه فنی بود، گل نکردن دروازه خالی بود که نه یک بار و دو بار بلکه 3 بار رخ داد. بازیکن شمس آذر در مقابل دروازه خالی استقلال ضربه سرش را به بیرون زد. در دیدار ملوان - سپاهان، بازیکن انزلی دروازه خالی نیازمند را باز نکرد. این اتفاق در دیدار هوادار پیکان هم رخ داد و بازیکن این تیم هم دروازه خالی را نتوانست باز کند و به جای گل کردن توپ مانند مدافع با تکل توپ را دفع کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید