گزارش جی پلاس از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

طلسم هایی که در هفته سیزدهم لیگ شکست

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با دو طلسم شکنی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برای تیم های پرسپولیس و استقلال خوش یمن بود و آن ها توانستند طلسم شکنی کنند.

پارس جنوبی جم یک - ماشین سازی تبریز یک

پارسی ها که به خاطر مسدود شدن حساب خود به معنای واقعی بی پول شدند و برای خرج این روزهای خود از هوادارانشان کمک گرفتند در خانه پذیرای ماشین سازی تبریز بودند. در حاشیه این مسابقه جمی ها از یک هوادار کم سن خود که برای کمک به تیم، گوشی موبایلش را فروخته بود تقدیر کردند.  این بازی برای دو تیم با یک امتیاز همراه شد و دو تیم باتساوی یک - یک بازی را تمام کردند. ماشین سازی با 16 امتیاز و پارس با 10 امتیاز به ترتیب نهم و چهاردهم هستند.

سایپا صفر- فولاد خوزستان صفر

شاگردان ابراهیم صادقی مربی جوان لیگ که قبل از بازی برابر فولاد اعلام کرده بود در فوتبال ایران با سکوت نمی توان کاری از پیش برد و باید قیل و قال به راه انداخت در خانه میزبان جواد نکونام و شاگردانش بودند. در این بازی هم هیچ تیمی موفق به گلزنی نشد تا دو تیم با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند. روح الله سیف الهی در این بازی اخراج شد تا فولاد 10 نفره شود. نکونام در پایان این بازی گفت: در این فصل نه سهمیه می‌خواهیم، نه قهرمانی و تمام تلاش مان برای انجام بازی‌های خوب است. با توجه به قدرت حریفان و بودجه خودمان باید توقعات در همین حد باشد.

استقلال یک - شهرخودرو صفر

شاگردان یحیی گل محمدی در تهران میهمان استقلال، تیم آماده این روزهای فوتبال ایران بودند که در نهایت با تک گل شیخ دیاباته شکست خوردند و به رده سوم جدول سقوط کردند. شاگردان استراماچونی هم با این پیروزی موفق به طلسم شکنی شدند و توانستند بعد از 1310 روز صدرنشینی لیگ برتر را به دست آورند. استقلال با 25 امتیاز صدرنشین لیگ است و شهر خودرو هم با 23 امتیاز سوم است.

نساجی 2- سپاهان 2

یکی از جذاب ترین بازی های هفته سیزدهم در مازندران برگزار شد؛ جایی که نساجی توانست در یک بازی زیبا یک امتیاز را از سپاهان بگیرد. شاگردان قلعه نویی در این بازی هم دو امتیاز را از دست دادند و هم باعث صدرنشینی استقلال شدند. سپاهان با 24 امتیاز دوم است و نساجی هم 12 امتیاز رده یازدهم لیگ را در اختیار دارد. سپاهان هم یک بازی عقب افتاده دارد. از اتفاقات عجیب قبل از بازی هدیه هواداران نساجی بود که قلعه نویی آن را قبول نکرد. به نظر می رسد قلعه نویی تابلوی زیر را به خاطر شعارهایی که فصل گذشته هواداران نساجی علیه او دادند رد کرد.

 

 

تراکتور صفر - شاهین بوشهر صفر

شاگردان مصطفی دنیزلی در تبریز هنوز معتقد است تیمش شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، حتی اگر برابر شاهین بوشهر متوقف شوند. تراکتور در خانه خود به مصاف تیم قعرنشین لیگ رفت اما نتوانست این تیم را شکست بدهد و 18 امتیازی شد تا با قرارگرفتن در رده هشتم فاصله اش با کورس قهرمانی بیشتر شود. شاهین هم با 5 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

گل گهر سیرجان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

گل گهر سیرجان که به همراه شاهین بوشهر تیم های بدون برد لیگ هستند، در خانه خود به مصاف نفت مسجد سلیمانی رفت که با پیروزی برابر پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی و تساوی برابر ذوب آهن روحیه زیادی گرفته بود. دو تیم در این بازی موفق به گلزنی نشدند تا هرکدام به یک امتیاز از این مسابقه برسند. در حال حاضر گل گهر با 6 امتیاز پانزدهم و نفت مسجد سلیمان با 19 امتیاز هفتم است.

صنعت نفت آبادان 3- پیکان 2

صنعت نفت آبادان در خانه خود به مصاف پیکان رفت و با برتری 3 بر 2 برابر این تیم توانست با 22 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد. این تیم که برخلاف انتظارها هنوز هم خود را در میان تیم های بالا جدولی نگه داشته است در همان دقایق ابتدایی مسابقه توسط محمد اهل‌شاخه به گل رسید. این بازیکن با ضربه‌ای آکروباتیک دروازه پیکان را باز کرد و پس از این گل بازیکنان صنعت نفت به سبک محلی با نام یزله به خوشحالی پرداختند. هواداران تیم صنعت نفت هم چنین علیه مسئولان شهر آبادان شعار دادند. تیم پیکان هم با این باخت و 12 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

ذوب آهن اصفهان صفر- پرسپولیس 3

انتقادها علیه کالدرون بعد از شکست پرسپولیس در خانه برابر نفت مسجد سلیمان به اوج خود رسید و بازی برابر ذوب آهن یک موقعیت خوب برای این مربی و تیمش بود تا کمی از شدت انتقادات کم کنند. با توجه به اینکه پرسپولیس 9 سال بود که در خانه ذوب آهن به پیروزی نرسیده بود آن ها توانستند با برتری 3 بر صفر برابر میزبان خود علاوه بر شکستن این طلسم جایگاه خود را در میان تیم های بالای جدولی حفظ کنند. علی علیپور مهاجم ناکام این روزهای پرسپولیس گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در حال حاضر پرسپولیس با یک بازی کمتر و 22 امتیاز در رده چهارم جدول است و ذوب آهن هم که حال و روز خوبی ندارد با 11 امتیاز سیزدهم است.

 

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

پارس جنوبی جم یک - ماشین سازی تبریز یک

سایپا صفر- فولاد خوزستان صفر

استقلال یک - شهرخودرو صفر

نساجی 2- سپاهان 2

تراکتور صفر - شاهین بوشهر صفر

گل گهر سیرجان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

صنعت نفت آبادان 3- پیکان 2

ذوب آهن اصفهان صفر- پرسپولیس 3

برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال:

دوشنبه 18 آذر

ماشین سازی تبریز - تراکتور ساعت 15:15

فولاد - پارس جنوبی جم ساعت 16:35

شهر خودرو - سپاهان ساعت 17

ذوب آهن - نساجی مازندران ساعت 17:30

پیکان - استقلال ساعت 17:30

سه شنبه 19 آذر

شاهین شهرداری بوشهر- صنعت نفت آبادان ساعت 16:30

نفت مسجد سلیمان - سایپا ساعت 16:30

پرسپولیس - گل گهر سیرجان ساعت 17:30

1

دیدگاه تان را بنویسید