جی پلاس

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی به جای طلا، برنز گرفت!

در پایان سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، هادی ساروی به برنز رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز گذشته در پایان رقابت های مقدماتی سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در 60 و محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم به رده بندی رفتند و دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم حذف شد. در پایان محمدهادی ساروی به برنز رسید و محسن نژاد با شکست در رده بندی به مدال نرسید.

نتایج کامل فرنگی کاران ایران در 60 و 97 کیلوگرم؛

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۴۱ نفر برگزار شد، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الدار حافظ اف از آمریکا کشتی گرفت که با پیروزی 7 بر 0 به یک هشتم نهایی رسید. او در این مرحله مقابل کیم از کره جنوبی به پیروزی 4 بر 2 رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله با کرائمر از آلمان رقابت کرد و با برد 7 بر 0 به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله به مصاف ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان رفت که با شکست 4 بر 3 راهی رده بندی شد. او در رده بندی به مصاف اسلام بخراموف از ازبکستان رفت و با شکست 3 بر 3 به مدال برنز نرسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۸ نفر حضور داشند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با مارکوس راگینگر از اتریش رقابت کرد و به پیروزی 3 بر 1 رسید. ساروی در دور سوم با کورنیزاک از لهستان رقابت کرد و با پیروزی 7 بر 1 به یک چهارم نهایی رسید. دارنده مدال برنز سال گذشته، در این مرحله موفق شد با پیروزی 4 بر 1 مقابل بالدائوف از نروژ به نیمه نهایی برسد. ساروی در نیمه نهایی با شکست 3 بر 0 مقابل گابریل روسیو از کوبا، نتوانست به فینال برسد. ساروی در رده بندی با ابوبکر خاسلاخانوف از روسیه رقابت کرد و با پیروزی 4 بر 1 برای دومین سال پیاپی به برنز جهان رسید. این در حالی بود که ساروی یکی از بخت های اصلی برای کسب طلا بود و خیلی ها او را مدعی اصلی قهرمانی وزن 97 کیلوگرم می دانستند اما نهایتا به برنز بسنده کرد و دستش به مدال طلا نرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید