جی پلاس

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| دو فینال جهان برای فرنگی کاران پرید!

دو فرنگی کار ایران به رده بندی سه وزن دوم قهرمانی جهان راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مسابقات مقدماتی 3 وزن دوم برگزار شد که در پایان، مهدی محسن نژاد در 60 و محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم به نیمه نهایی رسیدند اما با شکست مقابل رقبا نتوانستند فینالیست شوند.

نتایج کامل فرنگی کاران در سه وزن دوم؛

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۴۱ نفر برگزار شد، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الدار حافظ اف از آمریکا کشتی گرفت که با پیروزی 7 بر 0 به یک هشتم نهایی رسید. او در این مرحله مقابل کیم از کره جنوبی به پیروزی 4 بر 2 رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله با کرائمر از آلمان رقابت کرد و با برد 7 بر 0 به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله به مصاف ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان رفت که با شکست 4 بر 3 راهی رده بندی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۸ نفر حضور داشند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با مارکوس راگینگر از اتریش رقابت کرد و به پیروزی 3 بر 1 رسید. ساروی در دور سوم با کورنیزاک از لهستان رقابت کرد و با پیروزی 7 بر 1 به یک چهارم نهایی رسید. دارنده مدال برنز سال گذشته، در این مرحله موفق شد با پیروزی 4 بر 1 مقابل بالدائوف از نروژ به نیمه نهایی برسد. ساروی در نیمه نهایی با شکست 3 بر 0 مقابل گابریل روسیلو از کوبا، نتوانست به فینال برسد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید