جی پلاس

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| سه شکست و پایان رویای طلای دوم!

سه فرنگی کار ایران در دور مقدماتی سه وزن پایانی قهرمانی جهان به روی تشک رفتند و از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در روز سوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، سه فرنگی کار ایران در مقدماتی سه وزن پایانی به روی تشک رفتند؛ ایمان محمدی در 63، محمدرضا گرایی در 67 و ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم نماینده های ایران بودند که هیچ کدام به نیمه نهایی نرسیدند. این سه کشتی گیر برای حضور در شانس مجدد باید منتظر صعود رقبا به فینال باشند.

نتایج کامل فرنگی کاران در دور مقدماتی 3 وزن پایانی؛

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف گئورگی تیبیلوف از صربستان رفت در یک کشتی ضعیف با نتیجه 12 بر 2 باخت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۴۲ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان کشتی گرفت و با پیروزی 6 بر 3 راهی یک هشتم نهایی شد. سوگابه از ژاپن حریف بعدی گرایی بود که کشتی گیر ایرانی مبارزه را خوب آغاز نکرد. در ادامه او به دنبال جبران امتیازات بود و در یک صحنه زیرکی حریف سبب شد کشتی 15-6 شود. درخواست چلنج رنگرز ورق را بگرداند و داوران امتیازات را 8-7 به سود گرایی تغییر دادند. سوگابه توانست امتیازات را 10-10 مساوی کند. با این نتیجه گرایی پیروز مبارزه شد اما در پایان مسابقه حریف درخواست چلنج داد و با رد آن این کشتی پرهیجان 11-10 به سود گرایی تمام شد. گرایی در هردو مبارزه متزلزل نشان داد. حسرت جعفراف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان در یک چهارم نهایی مقابل گرایی قرار گرفت و 10 بر صفر قهرمان ایرانی المپیک توکیو و جهان را شکست داد. با این باخت، عملا هیچ کدام از فرنگی کاران ایران در روز سوم به نیمه نهایی نرسیدند تا به این ترتیب شانس دومین طلا برای شاگردان رنگرز از بین برود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۴۳ نفر شرکت کرده اند، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الیاس پاگکالیدیس از یونان کشتی گرفت که با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. او در یک هشتم نهایی با کولینیکز از لهستان کشتی گرفت که با پیروزی 4 بر 4 به یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله با توسورنیوف قزاقستان مبارزه کرد و او هم در یک 6 دقیقه ضعیف 9 بر 4 باخت.

دیدگاه تان را بنویسید