در گفت وگو با جی پلاس؛

کارشناس والیبال : الان زمان انتقاد نیست/ نمی توان گفت کار تیم ملی تمام شد

کارشناس والیبال ایران اعتقاد دارد الان وظیفه ما این است که از تیم ملی حمایت کنیم و اگر انتقادی هم داریم در زمان مناسب بگوییم تا بتوانیم به یک نتیجه گیری درست برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد وکیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل ژاپن در نخستین دیدار از لیگ ملت‌ها گفت: این بازی یک مقدار حساسیت زیادی را ایجاد کرده بود؛ همان طور که موسوی گفت ما فقط برای یک بازی نیامدیم اما به هر حال این بازی واگذار شد ضمن اینکه از تمام ظرفیت‌های تیم حتی بازیکنان ذخیره هم استفاده کردیم.  به نظرم آمادگی روانی بالایی نداشتیم البته ست دوم بهتر شدیم و حتی چند امتیاز هم جلو افتادیم اما در نهایت بازی را از ما گرفتند.

او افزود: ژاپن امسال نسبت به سال گذشته خیلی پیشرفت نکرده و اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم پایاپای تر بازی کنیم. ژاپن وقتی عقب افتاد تمرکز بهتری داشت و داخل میدان بیشتر از ما توپ گرفت. می‌توان گفت این بازی برای ژاپن معمولی بود اما برای ما حساسیت بیشتری داشت. ما باید به داشته‌هایمان فکر کنیم؛ این بازی تمام شد و با یک بازی نمی‌توان تیم ملی را قضاوت کرد و گفت کار تمام شده است. به نظر من در مسابقات آینده روان تر خواهیم شد و به یک هارمونی دقیق می‌رسیم. الان وظیفه ما این است که  حمایت کنیم و اگر انتقادی هم داریم در زمان مناسب بگوییم. می‌دانم بچه‌ها اخبار را دنبال می‌کنند بنابراین اگر اخبار خوب و حمایتی باشد مسلما انرژی می‌گیرند به بازی برمی‌گردند چون همه جوان هستند.

وکیلی در ادامه تصریح کرد: تیم تمرکز لازم را نداشت ولی باید فرصت بدهیم. ما 12 بازی داریم که یک بازی را از دست دادیم و 11 مسابقه دیگر باقی مانده بنابراین الان زمان انتقاد نیست. باید بعد از بازی‌ها کارشناسی کنیم و بگوییم در لیگ ملت‌ها مشکلات ما چه بود تا بتوانیم به یک نتیجه درست برسیم. اگر الان بگوییم خیلی بد بودیم شاید بازی‌های بعد را طوری ببریم که همه نظرات تغییر کند. من دوست ندارم نظرم مقطعی باشد بلکه می‌خواهم کلی بگویم که تیم نیاز به حمایت دارد تا بچه‌ها خودشان را پیدا کنند چون مطمئن هستم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

کارشناس والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود در مورد مسابقه دوم ایران که مقابل لهستان است گفت: فکر می‌کنم از بازی مقابل ژاپن بهتر خواهد بود. در کل باید ببینیم لهستان چگونه بازی می‌کند چون یک طرف قضیه این است که ما دوست داریم برنده باشیم اما طرف دیگر تیم رقیب یعنی لهستانی است که جزو چهار تیم نخست جهان قرار دارد بنابراین نمی‌توان از الان گفت چه نتیجه‌ای می‌گیریم اما من امیدوارم عملکرد بازیکنان ما بهتر باشد چون در این صورت قطعا نتیجه هم بهتر خواهد بود. ‌

دیدگاه تان را بنویسید