پیشکسوت والیبال در گفت وگو با جماران

آینده والیبال ایران امیدوار کننده است

کارشناس والیبال معتقد است آینده ایران در این رشته امیدوارکننده است و بازیکنان اگر زحمت بکشند می توانند خودشان را به سکوهای بالایی برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد بهارفر - ابراهیم وطن پرست کارشناس والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها گفت: تیم ما از هفته اول که بازی‌ها شروع شد رفته رفته انسجام و روحیه خوب را پیدا کرد و بچه‎‌ها عملکرد مناسبی داشتند. تیم ملی امیدوار کننده است چون هم بازیکنان جوان و باانگیزه هستند و هم کادر فنی داریم که شخصیت والیبال ما را در سطح جهانی بالا می برد.

او با اشاره به نبود بازیکنان بزرگی از جمله سعید معروف و سیدمحمد موسوی در تیم ملی گفت: ارزش کاری بازیکنان بزرگ مثل معروف و موسوی هیچ وقت کم نمی‌شود اما با هر تیمی که به پیروزی می رسیم و نتایج قابل قبولی می گیریم موضوع دیگری اهمیت ندارد. تمام بازیکنان ایرانی هستند و باید برای رقابت های آینده آماده شوند چرا که ما بازی‌های مهم تری در پیش داریم. در مسابقات قهرمانی جهان که شهریور ماه برگزار می شود عیار اصلی تیم مشخص شود و امیدوارم بتوانیم به شکلی بازی کنیم که رنکینگ‌مان را بالا ببریم.

وطن پرست در پایان صحبت‌های خود گفت: آینده والیبال امیدوار کننده است؛ در حال حاضر تیم ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان ترها است و اگر بازیکنان جوان زحمت بکشند و بتوانند خودشان را به ارزش و سکوهای بالا برسانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی خواهیم داشت. امیدوارم در بازی‌های نهایی که هشت تیم حضور دارند و تیم‌های خوبی هم هستند همین روال را بتوانیم ادامه بدهیم. نتیجه مهم نیست مهم این است که تیم شخصیت خودش را پیدا و روحیه جنگند‌گی‌اش را برای مسابقات مهم حفظ کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید