وطن پرست در گفت وگو با جی پلاس؛

کارشناس والیبال: برخی مشکلات در تیم ملی نگرانی ایجاد کرده است/ والیبال ایران قبل از کولاکوویچ هم بزرگ بود

کارشناس والیبال گفت: یک سری مشکلات در تیم ملی وجود دارد که باعث نگرانی می شود چرا که ما زمان زیادی تا المپیک نداریم و برای این رقابت ها باید این نواقص برطرف شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، تیم ملی والیبال ایران در رقابت های کسب سهمیه المپیک قاره آسیا به مقام قهرمانی رسید تا جواز حضور در بازی های 2020 توکیو را کسب کند.

ابراهیم وطن پرست کارشناس والیبال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره صعود تیم ملی والیبال ایران به بازی های المپیک 2020 توکیو اظهار کرد: ایران در سال های اخیر به شکلی در والیبال کار کرده که تقریبا می توانم بگویم هیچ رقیبی در آسیا نداشته و کاملا قابل پیش بینی بود که ایران می تواند سهمیه المپیک را کسب کند. من هم به عنوان یکی از اعضای خانواده والیبال از این اتفاق خوشحالم چرا که حق تمام بازیکنان و مردم بود که این تیم المپیکی شود.

وطن پرست درباره شرایط تیم ملی در رقابت های انتخابی المپیک گفت: همان طور که گفتم سطح رقبا در این رقابت ها پایین تر از ایران بود و محک جدی برای ملی پوشان وجود نداشت. در واقع به جز بازی با کره جنوبی در نیمه نهایی بازیکنان به دردسر نیفتادند. درواقع عملکرد تیم ملی در این رقابت ها خوب بود اما این ربطی به مشکل نداشتن تیم ندارد.

کارشناس والیبال در خصوص عملکرد کادرفنی تیم ملی در مسابقات اظهار کرد: در رقابت های گذشته مثل لیگ ملت ها و جام جهانی و حتی انتخابی المپیک در روسیه ما شاهد این بودیم که کادرفنی نواقصی داشت و در برخی از لحظات حساس اشتباه می کرد. شاید در نیمه نهایی رقابت های انتخابی المپیک در چین هم ما شاهد یک سری موضوعات و اشتباهات بودیم که این باعث نگرانی در تیم ملی می شود.

وطن پرست در ادامه صحبت های خود در خصوص انتشار عکس کولاکوویچ بعد از صعود تیم ملی به المپیک و واکنش عجیب او به منتقدان گفت: حرکت او جای هیچ حمایتی را نمی گذارد و واقعا عجیب است که او این کار را انجام داد. والیبال ایران قبل از کولاکوویچ هم سطح بالایی داشت و او نمی تواند صعود به المپیک را فقط به اسم خود بزند. والیبال ایران در آسیا بزرگ بود و هست و نمی دانم چرا کولاکوویچ به خودش اجازه داد تا این حرکت را انجام بدهد.

او درباره ادامه همکاری تیم ملی با کولاکوویچ گفت: همه چیز به فدراسیون بستگی دارد و باید دید رییس فدراسیون چه تصمیمی می گیرد. اما باید عملکرد تیم ملی و نواقصی که در آن وجود دارد هرچه زودتر بررسی و رفع شود. کادرفنی باید بپذیرد که اشتباهاتی داشته و باید آن را برطرف کند.

وطن پرست درپایان صحبت های خود اظهار کرد: زمان زیادی تا المپیک نمانده و در این بازی ها جایی برای اشتباه نیست. همه تیم ها بهترین های جهان هستند که به بالاترین سطح والیبال رسیدند و هیچ حریف ساده ای وجود ندارد. همه همگروه های ایران تیم های با سابقه هستند و قطعا آن ها مثل کره و چین نیستند و با دنیای از افتخار و البته بالاترین آمادگی به المپیک می آیند.

دیدگاه تان را بنویسید