غیبت ستاره تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها

سرعتی‌زن جوان تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت لیگ ملت‌ها را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ علی‌اصغر مجرد ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که به دلیل مصدومیت تا یک ماه و نیم دیگر نمی‌تواند به میادین برگردد و با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 از خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد، نمی‌تواند تیم ملی را در این مسابقات همراهی کند.

او در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش به اینا گفت: حدود ۶ ماه و نیم است که از مصدومیتم گذشته و یک ماه و نیم دیگر باید صبر کنم تا درمانم کامل شود. از کادر فنی تیم ملی به خاطر دعوتم به اردو تشکر می‌کنم. در اردوی تیم ملی فرصت خوبی است تا هم کنار تیم باشیم و هم درمانم را زیر نظر پزشکان تیم ملی دنبال کنم.

مجرد در خصوص جو اردوی تیم ملی والیبال گفت: من چندین دوره در تیم جوانان و همینطور مسابقات قهرمانی آسیا زیر نظر بهروز عطایی کار کردم. این مربی شایستگی سرمربیگری تیم ملی را دارد و امیدواریم با حضور او بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. البته نباید فراموش کرد تیم ملی، جوان شده و باید به این تیم فرصت داده شود.

ملی‌پوش والیبال ایران تصریح کرد: در دوره جدید بازیکنان انگیزه بالایی دارند و همه بازیکنان تلاش می‌کنند توانایی‌های خودشان را نشان دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید