جی پلاس

حضور خوش خبر؛ شرط بازگشت سعید معروف به تیم ملی والیبال است؟!

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه آیا معروف برای بازگشت به تیم ملی شرط حضور خوش خبر در تیم را گذاشته است، ابراز بی اطلاعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد تقوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص بازگشت دوباره  امیر خوش خبر به تیم ملی و حواشی این اتفاق گفت: در مورد هر موضوعی ممکن است نظرهای مثبت و منفی وجود داشته باشد. ما باید اذعان کنیم که امیر خوش خبر جزو سرپرست‌های باتجربه تیم‌های ملی در طول سال‌های گذشته و جزو ارکانی بود که همیشه در تیم‌های ملی ما کمک کرده و امروز هم با توجه به تغییراتی که در تیم ملی اتفاق افتاده شرایط ویژه‌ای داریم بنابراین نیازمند تجربه یک فرد توانمند بودیم و مطمئن هستم حضور خوش خبر کمک خواهد کرد.

گفته می‌شود میان سرمربی تیم ملی و امیر خوش خبر اختلافاتی وجود دارد آیا فکر نمی‌کنید این موضوع تیم ملی را وارد حاشیه کند و با توجه به نزدیک بودن بازی‌های آسیایی عملکرد تیم مختل شود؟ تقوی در پاسخ به این سوال تصریح کرد:  من واقعا از این موضوع بی خبر هستم و هرزمان که با بهروز عطایی و امیر خوش خبر صحبت کردم نگاه هر دو طرف مثبت بوده؛ ما در سطح حرفه‌ای کار می‌کنیم و مسائل شخصی جایی در تصمیم گیری‌ها نخواهد داشت. حداقل من نشنیدم که هیچ کدام از دونفر بگویند نمی‌توانم با این شخص همکاری داشته باشم.

او همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از شروط بازگشت سعید معروف به تیم ملی حضور خوش خبر به عنوان سرپرست تیم است گفت: در مورد بازیکن‌ها فقط سرمربی تیم باید اظهار نظر کند بنابراین خود بهروز عطایی در این مورد باید صحبت کند.

 تقوی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد:  شرایط فعلی بسیار ایده‌آل است و امیدوارم بازیکنان هم بتوانند آن چیزی که در توانشان است را اجرایی کنند؛ خیلی امیدواریم با توجه به سال سخت و پرکاری که تیم ملی در پیش دارد نتایج مثبتی کسب کنیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید