در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد؛

چرا تیم ملی والیبال ایران به لهستان باخت؟

ملی پوش سابق والیبال ایران علت باخت تیم ملی به لهستان را قدمت و ظرفیت لهستانی ها در این رشته دانست.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ در خصوص کسب مقام هفتم تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2022 گفت: توقعات از والیبال بالا رفته که البته حق مردم است از جوانان انتظار داشته باشند. بچه‌ها بازی خوبی ارائه دادند و نترس و جنگنده کار کردند. اگر هم باختیم به خاطر قدمت و ظرفیت لیگ و بازیکنان لهستان است اما فکر می‌کنم بازیکنان ما هم هیچ چیز از حریف کم نداشتند و  من به عنوان کسی که در مسابقات مختلف بازی کرده لذت بردم و مطمئن هستم با همدلی و تلاش برای برطرف کردن ضعف‌ها در تورنمنت‌های بعدی عملکرد بازیکن بهتر از این خواهد بود.

او افزود: ما به خاطر کرونا با مشکل مواجه شدیم اما با این حال همه کارشناسان متحیر بودند. رقبا از ایران می‌ترسیدند و دوست داشتند با ما روبرو نشوند. عملکرد خوب باعث شد شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد شود و امیدوارم با یک برنامه ریزی مناسب بتوانیم با پشتوانه سازی و ساختن تیم با انگیزه و جوان در المپیک 2028 جزو چهار تیم قرار بگیریم. نسل قبلی رفتند و قطعا این جوانان بهتر از قبل خواهند شد چون ظرفیت داریم به شرط اینکه درست و صادقانه کار کنیم و با یک برنامه ریزی بتوانیم جایگاهی که مردم انتظار دارند را کسب کنیم.

ملی پوش سابق والیبال با اشاره به عملکرد بهروز عطایی تصریح کرد: از زمانی که "پارک" کره ای را آوردند  بستر پیشرفت والیبال آماده شد؛ آن دوران والیبال ما در سطح آنالیز تخصصی نبود اما از آن زمان به بعد خوشبختانه خوب شد. به مرور زمان ترس بازیکنان ریخت و به روز تر شدیم. ما مربیان خیلی خوبی داشتیم که در کنار مربیان بزرگ کار کردند از جمله بهروز عطایی، پیمان اکبری، رحمان محمدی راد، محمد ترکاشوند، ساسان خداپرست و .... بنابراین تجربه دارند. ما سه چهار مربی داریم که می‌توانند در سطح جهان مطرح باشند. از نظر من بهروز عطایی عملکرد و مدیریت خوبی داشت و فکر می‌کنم آن حرفی که در زمان انتخابات گفتم به مربیان خودمان اهمیت بدهیم در حال تحقق است و خوشبتانه شرایطمان بهتر هم خواهد شد.

محمودی درپایان صحبت‌های خود گفت: با تقویت کمیته‌های فدراسیون، هیات‌ها و استعدادیابی می‌توانیم در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم. ما باید هوای بازیکنان را داشته باشیم تا جایگزین برای آنها باشد که اختلاف زیاد نشود؛ نیاز به این داریم که در تورنمنت‌های مختلف از بازیکنان متفاوت استفاده کنیم تا در المپیک و جام‌های جهانی آینده بدرخشیم و بازیکنان را مستهلک نکنیم. این جوانان سرمایه‌های ما هستند و در کنار هم تلاش می‌کنیم اتفاقات خوب رقم بخورد.  

 

دیدگاه تان را بنویسید