کارشناس والیبال ایران در گفت و گو با جی پلاس؛

لیگ ملت‌های امسال متفاوت است/ عطایی هنوز محک جدی نخورده

کارشناس والیبال ایران گفت: تیم‌ها هفته اول لیگ ملت‌ها را با بازیکنان جوان خود آفغازمی‌کنند اما امسال به خاطر انتخای المپیک مسابقات متفاوتی را شاهد می‌شویم و به احتمال قوی بازیکنان اصلی حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص لیگ ملت‌های  2023 و پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت‌ها گفت: معمولا در لیگ ملت‌ها تیم‌ها هفته‌ها اول را با بازیکنان جوان خود شروع می‌کنند و اکثرا هماهنگی لازم را ندارند اما امسال با توجه به اینکه بحث انتخابی المپیک وجود دارد و امتیاز لیگ هم تاثیر گذار است به احتمال زیاد رقابت متفاوتی خواهد بود. نباید به اسم حریفان حساس باشیم که قرار است با چه کشورهایی بازی کنیم ولی همین موضوع المپیک ممکن است باعث شود تیم‌ها با بازیکنان اصلی خود شرکت کنند.

او افزود:  بهروز عطایی هنوز محک جدی نخورده و سال گذشته لیگ جهانی را بد شروع کرد اما یکسری بازی‌های حساس را پیروز شدیم. در قهرمانی جهان هم عملکرد تیم زیاد قابل قبول نبود اما به هر ترتیب امسال هم فرصت کافی داشته و هم اینکه مسابقات جدی تر از سال گذشته است مخصوصا انتخابی المپیک  که بسیار اهمیت دارد.

سیدعباسی با اشاره به بازیکنان انتخابی تیم ملی برای حضور درلیگ ملت‌ها تصریح کرد: خوشبختانه والیبال ما مولد است و بازیکنانی می‌آیند که همه را سوپرایز می‌کنند اما یک سری بازیکنان هستند که نبودشان حس خواهد شد از جمله عبادی پور، غفور، مجرد و صالحی. بنابراین باید منتظر ماند و دید بازیکنان انتخاب شده می‌توانند جایگزین خوبی باشند یا نه؛ معمولا در تغییر نسل نقش مربی بیشتر دیده می‌شود و امیدوارم عطایی به خوبی از عهده این کار برآید.

کارشناس والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: از صمیم قلب برای تیم ملی آروزی موفقیت دارم و همه باید در پشت صحنه کمک کنیم تا باز هم آوازه والیبال کشورمان در جهان بپیچد.

 

دیدگاه تان را بنویسید