جمله عجیب سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان: امیدوارم با این پیروزی خستگی از تن داورزنی در آمده باشد!

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: اگر بر روی تیم نوجوانان دو سه سال کار شود، قهرمان جهان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل روسیه و کسب عنوان رتبه سوم رقابتهای جهانی تهران، گفت: می‌دانستیم پس از شکست مقابل لهستان قدرتمند، بازی سختی را مقابل روسیه داریم. باید بگویم تنها چهار ماه و نیم وقت داشتیم که تیم را تشکیل دهیم و روی آن کار کنیم. می‌دانستیم که بازیکنان به دلیل باخت مقابل لهستان روحیه خوبی نداشتند اما در فرصت کم سعی کردیم روحیه آنها را بازگردانیم. روسیه یکی از قدرتهای والیبال دنیا است که با آن بازی کریم و این تیم قدرتمند ظاهر شد. باتوجه به آنالیزهایی که انجام دادیم توانستیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم. 

 

او ادامه داد: این برد را به مردم تقدیم می کنم و امیدوارم دل مرد بابت کسب عنوان سومی شاد شده باشد. اگر بر روی این تیم دو یا سه سال کار شود قول می دهم قهرمان جهان خواهد شد. باید به تیم نوجوانان فرصت داد تا بتواند در عرصه های جهانی حرف برای گفتن داشته باشد.

آرمات در پاسخ به اینکه چرا در برخی از اوقات بازی، بازیکنان بازی را رها کرده و توپ های ساده را دریافت نمی‌کردند؟ اظهار کرد: از این سوال تعجب می‌کنم. نوجوانان به دلیل استرس و شور و حالی که دارند ممکن است با بی‌تجربگی بازی برده را به باخت تبدیل کنند. نمی‌شود گفت چرا بازیکن نوجوانان خطا دارند اما می‌توان گفت که باید کار و تمرین کرد. بازیکنان ایران در اولین میدان جهانی خود شرکت کرده اند. باید اظهار کنم که هیچ بازی رسمی قبل از این رقابت برای  بچه ها وجود نداشت. بنابراین اتفاقات از این جمله طبیعی است.

او گفت: تیم روسیه تیمی است که حرف اول را در والیبال می زند. آنها در سرویس پرشی و اسپک خوب هستند. اگر دقت کنید آلکنو هم می خواست سرویش پرشی و اسپک قدرتی را به تیم ملی القا کند. به دلیل سرویس خوب روسیه، دریافت ما دچار مشکل شده بود. از فدراسیون والیبال و داورزنی تشکر می کنم. شخص داورزنی، مرادی و تقوی در این ماه ها همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند. شاید بگویید به دلیل جایگاهش این صحبت ها را انجام می دهم اما قسم می خورم که این موضوع به جایگاهم ربطی ندارد. ما مدیون داورزنی هستیم. نبودن بازی تدارکاتی، اردوی های بروزن مرزی به دلیل کرونا کار را برای ما سخت کرد. تیم ما  ۴ ماه و نیم از خانواده دور بود. این برد را به مردم تقدیم می کنم. امیدوارم با این پیروزی خستگی از تن داورزنی در آمده باشد!

 

دیدگاه تان را بنویسید