آخرین وضعیت مصدومیت قهرمان کشتی جهان

کامران قاسمپور این روزها به مداوای مصدومیتش می پردازد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیش از این قرار بود کامران قاسم‌پور که در جام جهانی آمریکا در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر محک زده شد، در تورنمنت بیشکک که سومین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 است، کشتی بگیرد، اما اعزام او به این رقابت‌ها به دلیل مصدومیتش منتفی شد.

بنابراین باتوجه به اینکه تورنمنت بیشکک از نظر زمانی فاصله کمی با جام تختی دارد و غیر از رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور، باید همه مدعیان کسب دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها روی تشک بروند، بنابراین با مصدومیت قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان، هیچ کشتی‌گیر آزادکاری به قرقیزستان اعزام نخواهد شد.

کامران قاسم‌پور که به گفته کادر فنی تیم ملی آزاد، آسیب‌دیدگی‌اش خیلی جدی نبود، اما به خاطر اینکه تشدید و تبدیل به یک وضعیت بحرانی نشود، از اعزام او به بیشکک صرف‌نظر شد.

براساس این گزارش، قاسم‌پور این روزها و در حالی که تیم ملی آزاد تا جام تختی اردویی ندارد، کار فیزیوتراپی‌اش را در کمپ تیم‌های ملی دنبال می‌کند.

قاسم‌پور امسال نیز در مسابقات جهانی 2023 بلگراد در 92 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، هرچند که اعلام شده وزن انتخابی او برای حضور در رقابت‌های داخلی سال آینده، 97 کیلوگرم است.

این کشتی‌گیر جویباری برای هت‌تریک طلا در سومین مسابقه جهانی متوالی‌اش دورخیز کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید