کامران قاسمپور چه زمانی به روی تشک می رود؟

به نظر می رسد بر اساس چرخه انتخابی، قهرمان جهان در سال 2022 در سومین تورنمنت رنکینگ دار اتحادیه جهانی به روی تشک برود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اولین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی 12 تا 16 بهمن در زاگرب برگزار شد که رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع در این رقابت‌ها روی تشک رفته و حاصل کار آنها چهار طلا و دو نقره امامی و آذرپیرا بود.

تعداد دیگری از نمایندگان ایران نیز در دومین تورنمنت رنکینگ‌دار که نیمه اول اسفند ماه در اسکندریه مصر برگزار شد، روی تشک رفته و محک خوردند.

بیشکک قرقیزستان خرداد ماه میزبان سومین مرحله از تورنمنت‌های رنکینگ‌دار سال 2023 اتحادیه جهانی است که کادرفنی تیم ملی آزاد در نظر دارد نماینده‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد.

باتوجه به اینکه امیرمحمد یزدانی به جام دانکلوف رفت و در بلغارستان کشتی گرفت و همچنین رحمان عموزاد که حضور در این رقابت‌ها را به دلیل تب بالا و بیماری از دست داده بود، طی روزهای آینده در مسابقات قهرمانی آسیا در 65 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، از بین طلایی‌های سال 2022، کامران قاسم‌پور کمتر در این مدت روی تشک رفته است؛ بنابراین به نظر می‌رسد کامران قاسم‌پور نماینده کشتی آزاد ایران در سومین مسابقه رنکینگ‌دار باشد.

این کشتی‌گیر در جام‌جهانی 2022 آمریکا، در وزن 97 کیلوگرم کشتی گرفت و به مصاف کایل اسنایدر قهرمانی این وزن جهان رفت. او در ادامه تیم بانک شهر را در مسابقات باشگاه‌های جهان در 92 کیلوگرم همراهی کرد.

کامران قاسم‌پور که در سال‌های 2021 و 2022 موفق به کسب مدال طلای وزن 92 کیلوگرم جهان شده، امسال هم در این وزن غیرالمپیکی روی تشک خواهد رفت و پس از آن عنوان شده کشتی‌گیر 97 کیلوگرمی است و برای حضور در المپیک در چرخه سال 2024 در این وزن به رقابت خواهد پرداخت.

دیدگاه تان را بنویسید