عکس| تماس تلفنی خاص با هری کین بعد از رکوردشکنی

کونته رکوردشکنی هری کین را با تماس تلفنی تبریک‌گفت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آنتونیو کونته پس از رکوردشکنی هری کین مقابل منچسترسیتی مستقیماً با او تماس تلفنی برقرار کرده و این موفقیت را تبریک گفت. ملی پوش انگلیسی تنها گل بازی را در دقیقه 25 وارد دروازه سیتی کرد تا با رساندن شمار گل های خود به 267 و عبور از جیمی گریوز، بهترین گلزن تاریخ تاتنهام شود.

کونته به دلیل عمل کیسه صفرا در ایتالیا حضور دارد و موفق به همراهی تیمش در بازی حساس مقابل سیتی نشده بود. او که نظاره گر تقابل شاگردانش از پای تلویزیون بود بلافاصله بعد از حضور آنها در رختکن با کین تماس گرفته و برای دقایقی با او صحبت کرد. او صحنه ها از طریق دوربین های اسکای اسپورتز ثبت شده اما از محتوای مکالمه طرفین اطلاعی در دست نیست.

تصاویر منتشر شده از رختکن تاتنهام، هری کین را نشان می دهد که با چهره ای خندان و خوشحال در حال صحبت با سرمربی ایتالیایی تیمش است که در تورین مشغول گذراندن دوران نقاهت پس از عمل جراحی است.

کین در پایان مسابقه و گفت و گو با رسانه ها در خصوص موفقیتی که کسب کرد گفت:" این روز را هرگز فراموش نمی کنم. بیان احساسم در قالب کلمات ممکن نیست. خیلی خوشحالم که توانستیم این کار را در خانه کنار هواداران خودی و برای پیروزی تیمم انجام دهم. طی دو هفته اخیر صحبت های زیادی در این خصوص وجود داشت و می خواستیم هر چه سریع تر به آن برسم. انجام آن، اینجا مقابل یکی از بهترین تیم های جهان، احساس خاصی دارد."

دیدگاه تان را بنویسید