مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهنمیار که به همراه تیم ملی کاراته بانوان در لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات حضور یافته به مرحله رده بندی این مسابقات رسیده و برای کسب مدال برنز مبارزه می کند.

مرتضی ورزلدوست افزود : این ملی پوش شایسته استان گیلان در وزن ۵۰- کیلوگرم در این دوره از رقابتها حضور یافت که در اولین دیدارش نیز برابر نادیا گومز کاراته کار قدرتمند اسپانیایی قرار گرفت و در نهایت با نتیجه پنج بر سه مغلوب این حریفش شد.

وی ادامه داد: البته با صعود نادیا گومز به فینال، بهمنیار هم به جدول شانس مجدد راه یافت و در این مرحله ابتدا برابر آسیا آگوس از ایتالیا قرار گرفت او را شکست داد و سپس با سارا هوبریش از آلمان مبارزه کرد.

وی بیان کرد: بهمنیار که طی چند مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان مغلوب هوبریش شده بود در این دیدار توانست با نتیجه سه بر یک این کاراته کار قدرتمند آلمانی را مغلوب کند و به دیدار رده بندی راه یابد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: سارا بهمنیار ملی پوش شایسته گیلانی برای کسب مدال برنز رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات باید روز یکشنبه (فردا)  با آیچا سیاح مراکشی دارنده دو طلا و یک نقره قهرمانی آفریقا مبارزه کند.

ورزلدوست یادآور شد: لیگ جهانی کاراته وان امارات از صبح روز جمعه با حضور ۵۷۱ کاراته کار از ۸۵ کشور در شهر دوبی آغاز شده که این رقابتها روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف به کار خود پایان می دهد.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.