گزارش جی پلاس از نتایج کشتی گیران در قهرمانی جهان

نروژ در تسخیر ایران؛ چهار آزادکار به دنبال طلا +عکس و ویدیو

نخودی، قاسم پور، یزدانی و سرلک کشتی گیران چهار وزن دوم ایران در دومین روز از رقابت های قهرمانی جهان بودند که هرچهارنفر فینالیست شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در دومین روز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ایران در چهار وزن دوم چهار نماینده داشت که هر چهارنفر به فینال این رقابت ها صعود کردند.

حریفان چهار آزادکار ایران در فینال:

علیرضا سرلک وزن 57 کیلوگرم - توماس گیلمان از آمریکا

امیرمحمد یزدانی وزن 65 کیلوگرم- زاگیر شاخیف از روسیه

محمد نخودی 79 کیلوگرم-  جردن باروز از آمریکا

کامران قاسم پور 92 کیلوگرم - ماگومد کوربانوف از روسیه

نتایج چهار آزادکار ایران در نیمه نهایی قهرمانی جهان - نروژ:

علیرضا سرلک وزن 57 کیلوگرم 4 - سلیمان آتلی از ترکیه 4

امیرمحمد یزدانی وزن 65 کیلوگرم 5-  علی بیک عثمانوف از قرقیزستان 4

محمد نخودی 79 کیلوگرم 6- نیکا کنتچادزه از گرجستان 5

کامران قاسم پور 92 کیلوگرم 3- جی دن کاکس از آمریکا 3

 

نتایج کامل نمایندگان ایران به شرح زیر است:

علیرضا سرلک وزن 57 کیلوگرم

علیرضا سرلک در یک هشتم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم مقابل جوزپه ویلارو از اکوادور با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید. در این وزن 22 نفر حضور دارند. سرلک در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آرین سیورتین از بلاروس رفت و در حالی که 6 بر 2 عقب بود با نتیجه 7 بر 6 برابر حریف به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. در نیمه نهایی و یک جدال جذاب و دیدنی سرلک در حالی که از حریف عقب بود با نتیجه 7 بر 4 برنده شد تا فینالیست شود.

امیر محمد یزدانی وزن 65 کیلوگرم

در این وزن یزدانی در دور اول با گابریل جاناتچ از اتریش کشتی گرفت و با امتیاز عالی 10 بر صفر پیروز شد. او در دور دوم با ریورا از پورتریکو مبارزه کرد و 13 بر 3 پیروز شد. او برای رسیدن به نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 2 از سد بینکوفسکی از لهستان گذشت. یزدانی نیز در نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم با  علی بیک عثمانوف از قرقیزستان مبارزه کرد و در حالی که با تساوی ۴ بر ۴ از رسیدن به فینال بازمانده بود در فاصله ٣ ثانیه مانده تا پایان مسابقه یک امتیاز گرفت و چهارمین فینالیست ایران شد.

محمد نخودی وزن 79 کیلوگرم

نخودی در دور اول به مصاف کانوا از ایتالیا رفت و 11 بر صفر پیروز شد. او در یک هشتم نهایی مقابل آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی گرفت و 8 بر 4  پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. وی در او در نیمه نهایی به مصاف سیف الدین آلکما از فرانسه رفت و 11 بر صفر پیروز شد.  او در نیمه نهایی با نیکا کنتچادزه از گرجستان مبارزه کرد و او هم در 20 ثانیه پایانی 6 بر 5  این حریف را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. نیکا در طول مسابقه بارها به خاطر حرکات غیرورزشی با تذکر داور رو به رو شد.

کامران قاسم پور وزن 92 کیلوگرم

او مقابل آندریل ولاوسف از اوکراین به روی تشک رفت و با کسب برتری ۷ بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کامران قاسم‌پور در این مرحله مقابل ایراکلی از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف جی دن کاکس نامدار از آمریکا رفت و با نتیجه 3-3 برنده این مسابقه شد تا با ششمین فینالیست ایران یک اتفاق تاریخی برای کشتی آزاد رقم بخورد.

 

 

 

کامران قاسم پور کشتی آزاد

محمد نخودی

امیرمحمد یزدانی

امیرمحمد یزدانی

امیرمحمد یزدانی

علیرضا سرلک

علیرضا سرلک

کامران قاسم پور

امیرمحمد یزدانی

امیرمحمد یزدانی

امیرمحمد یزدانی

علیرضا سرلک

دیدگاه تان را بنویسید