گزارش جی پلاس

وقتی مدیران وزنه برداری در خواب گذشته می مانند!

مدیران فدراسیون وزنه برداری در ماه های اخیر بارها از مدیریت سابق این مجموعه انتقاد کرده اند و به نظر می رسد تمرکز زیادی را روی این موضوع گذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بی شک یکی از تاریک ترین دوران هایی که فدراسیون وزنه برداری تجربه کرد، زمانی بود که علی مرادی بر مسند ریاست این مجموعه نشست و عملکرد ضعیف او باعث شد تا این ورزش پرافتخار، با سقوطی آزاد به ته دره برود و عملا از روزهای درخشانش سایه ای بیش باقی نماند.

همین موضوع باعث شد تا رسانه ها، خانواده وزنه برداری و ورزشکاران یک صدا خواهان تغییر در این رشته شوند و نهایتا خروج رئیس سابق پرحاشیه و حضور یک تیم مدیریتی جوان متشکل از قهرمانان نامداری همچون سجاد انوشیروانی، بهداد سلیمی، کوروش باقری و... نوید روزهای خوب را برای این ورزش داد.

با این وجود در ماه های اخیر بارها مدیران فدراسیون از ریاست سابق انتقاد کرده و از هر فرصتی برای پیش کشیدن این موضوع بهره برده اند؛ مطمئنا دوران سیاه مدیریت علی مرادی غیر قابل کتمان است و کسی نمی تواند از آن دفاع کند؛ همین دوران سیاه هم قطعا یک میراث شوم را برای مدیریت جدید این ورزش بر جا گذاشته است.

نکته مهم این است که خانواده وزنه برداری و ورزش از کادر جدید این فدراسیون توقع دارند همان روزهای تاریک را کنار بزنند و دوباره چراغ این رشته را روشن کنند؛ بی شک همه از ضعف ها و آسیب های جبران ناپذیر مدیریت قبلی آگاه هستند اما بهتر است مدیران فدراسیون وزنه برداری، به جای انتقاد های چند باره از مدیران سابق، تمرکز خود را روی پیشبرد برنامه ها بگذارند تا با پیشرفت این مجموعه دوباره این رشته پر افتخار در ریل موفقیت خود قرار بگیرد. چرا که انتقادهای مداوم از مدیریت سابق، در حالی که همه از آن ضعف ها آگاه بوده اند، تنها این نکته را به ذهن می آورد که فدراسیون نشین ها در باد گذشته خوابیده اند در حالی که همه از این کادر مدیریتی انتظار احیای دوباره این رشته را دارند، کاری که اگر چه سخت است و طاقت فرسا، اما سجاد انوشیروانی و بازوانش با چشم باز به این مسیر قدم گذاشته و مطمئنا بیشتر از هر زمانی مسئولیت دارند تا به این رشته سر و سامان بدهند؛ اتفاقی که تنها با تلاش، برنامه ریزی و همدلی میسر می شود نه انتقادهای پیاپی و تکراری از مدیریت ضعیف گذشته.

دیدگاه تان را بنویسید