حضور دوباره ماموران مبارزه با دوپینگ در منزل ملی پوشان وزنه برداری!

ماموران خارجی مبارزه با دوپینگ در سفر مجدد خود به ایران در نخستین گام به سراغ وزنه بردارها رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ماموران آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ (ITA) به ایران سفر کرده‌اند و در اولین روز کاری خود به سراغ وزنه برداران رفتند. آنها به تبریز سفر کردند و از امیر حقوقی وزنه‌بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در شهر خودش تست دوپینگ گرفتند. حقوقی در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور ندارد و جزو نفرات اعزامی به قهرمانی جهان کلمبیا  نیست.

مقصدی بعدی آنها اصفهان اعلام شده تا به سراغ سهراب مرادی بروند و مرادی هم خارج از اردوی تیم ملی است و در قهرمانی جهان شرکت نمی‌کند.

حافظ قشقایی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، کیانوش رستمی، رسول معتمدی، رضا دهدار، مهدی کرمی، علی داودی و آیت شریفی نفراتی هستند که در اردوی تیم ملی برای شرکت در قهرمانی جهان کلمبیا حضور دارند.

ممکن است ماموران بعد از اینکه از وزنه‌بردارانی که در اردوی تیم ملی نیستند، تست گرفتند، به سراغ وزنه برداران اردونشین نیز بروند.

برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تست های دوپینگ خارج از مسابقه اهمیت زیادی دارند و اگر ورزشکاری از انجام این تست ها خود داری کند به ضرر کشور مربوطه تمام خواهد شد.

ماموران آژانس بین المللی ضد دوپینگ هر دو تا سه ماه یکبار به ایران سفر می‌کنند و از ورزشکاران رشته‌های مختلف تست دوپینگ می‌گیرند و در لیست آنها همیشه نام وزنه‌برداران وجود داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید