دلیل انصراف پدیده فوق سنگین وزنه برداری از مسابقات جهانی

علیرضا یوسفی قهرمان وزنه برداری جوانان جهان دلیل انصرافش از حضور در مسابقات جهانی را گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا یوسفی رکوردار دسته فوق سنگین جهان در رده سنی جوانان و ملی‌پوش اردونشین جهانی تیم ملی بزرگسالان با بیان این مطلب که به درخواست خودش و با هماهنگی سرمربی و مسئولین فدراسیون از اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی انصراف داده است،گفت: دردکمر و کتف اجازه ارتقاء و افزایش رکورد را از من گرفته بود و در تمرینات خیلی اذیتم می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم این موضوع را با سرمربی تیم ملی و سپس سرپرست و نایب رئیس فدراسیون در میان گذاشته تا با هماهنگی آنها از ادامه حضور در اردوی جهانی وزنه‌برداری انصراف بدهم.

وی ادامه داد: روز رکوردگیری و قبل از شروع اردوی جهانی عزیزانی که در صحنه حضور داشتند، دیدند که زیر وزنه از ناحیه کتف و کمر خیلی احساس درد داشتم، اما درد را تحمل کردم، چون فکر می‌کردم که موقتی است و در تمرینات با رسیدگی بیشتر درمان شده و از بین می‌رود. اما با شروع تمرینات پرفشار اردویی نه تنها شرایطم بهتر نشد، بلکه دیدم این درد جلوی پیشرفت و ارتقاء رکوردی‌ام را هم گرفته است.

یوسفی در پایان گفت: بعد از اینکه دیدم شرایط بدنی‌ام بهبود پیدا نمی‌کند، تصمیم گرفتم موضوع را ابتدا با سعیدعلی‌حسینی سرمربی تیم ملی درمیان بگذارم و بعد هم درخواست انصراف خود از اردوی جهانی را مکتوب به سرپرست و نایب رئیس فدراسیون تقدیم کردم تا آنها نیز در جریان دلیل انصرافم از اردوی جهانی باشند. الان به خانه برگشتم و بعد از مدتی استراحت، قطعاً تحت نظر پزشک پروسه درمانی‌ام را آغاز می‌کنم تا به امید خدا برای مسابقات مهم بعد از جهانی کلمبیا سرحال و آماده به اردو برگردم. البته تمریناتم را هم با هماهنگی کادرفنی در این مدت همراه با پروسه درمان دردستور کار دارم تا بدنم از فرم ایده‌ال خارج نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید