دردسرهای ادامه دار رئیس پرحاشیه برای فدراسیون وزنه برداری

با وجود خروج علی مرادی از فدراسیون وزنه برداری، پس از چند ماه همچنان حواشی او گریبان گیر این رشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به دلیل همکاری نکردن علی مرادی و خزانه دارش، مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری به مجمع فوق العاده تبدیل شد.

ایسنا نوشت: مجمع فدراسیون وزنه برداری قرار بود به صورت سالیانه باشد و عملکرد سال 1400 مورد بررسی قرار بگیرد اما به دلیل همکاری نکردن علی مرادی  و خزانه‌دارش این مجمع به مجمع فوق العاده تبدیل شد.

خزانه‌دار قبلی فدراسیون با وجود پیگیری‌ها، مستندات مالی را ارائه نکرده است. همچنین علی مرادی نیز هنوز صورت جلسه تحویل اموال فدراسیون را را امضا نکرده است. همین مسئله باعث شد که فدراسیون وزنه‌برداری مجمع  را از حالت سالیانه به فوق‌العاده تغییر دهد.

 در مجمع روز یکشنبه هشتم آبان قرار است دستورالعمل انتخابات کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران، بررسی و تصویب شرایط نامزدهای دارای وثاقت و امانت جهت شرکت در انتخابات پست های هیات رییسه فدراسیون و تصویب اساسنامه فدراسیون انجام شود.

پیش از این حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون در شهریور سال جاری اعلام کرده بود که وقتی جابجایی صورت می گیرد، تمام تجهیزات، اسناد منقول و غیر منقول که تحویل رییس وقت فدراسیون است، باید در یک صورت جلسه قانونی به نفر جدید تحویل داده شود اما این کار هنوز صورت نگرفته و علی مرادی صورت جلسه را امضا نکرده است.

با وجود گذشت مدت زیادی هنوز این مسئله حل نشده است و مرادی همچنان از امضا صورت جلسه امتناع می کند. احتمالا در مجمع فوق العاده روز یکشنبه این مسئله که مستندات مالی از سوی خزانه دار ارائه نشده و علی مرادی هم صورت جلسه تحویل اموال را امضا نکرده است، بازگو خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید