فدراسیون بسکتبال استرالیا هنوز رسما بازی در ایران را رد نکرده است

سرمربی تیم ملی بسکتبال اعلام کرد که تیم ملی استرالیا هنوز به صورت رسمی عدم سفر به ایران را اعلام نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد شرایط تیم پیش از دیدار با چین در انتخابی جام جهانی به فارس گفت: بچه‌ها در این مدت تمرینات خیلی خوبی را انجام دادند و حامد حدادی هم چند روزی است به ما اضافه شده است. فقط نگرانی ما در مورد آسیب‌دیدگی ارسلان کاظمی بود که او هم خوشبختانه از روز گذشته تمرینات سبکش را آغاز کرده و امیدواریم امروز و فردا به شرایط خوبی برسد و بتواند مقابل چین به میدان برود.

وی در مورد وضعیت حامد حدادی گفت:‌ حامد شرایط خیلی خوبی دارد و با انگیزه در تمرینات حاضر شده است.

سرمربی تیم بسکتبال در مورد اینکه چقدر از چین شناخت دارد گفت: آنها با قوی‌ترین تیم خود به تهران آمدند و این مسابقه هم برای چینی‌ها بسیار مهم است و می‌خواهند به جام جهانی صعود کنند. بهترین بازیکنان خود را در این مسابقه به همراه دارند و کاملا بازی سختی را پیش رو داریم.

ارمغانی در مورد اینکه حدادی در چین بازی می‌کند و آیا این موضوع را در نظر دارید که آنها بتوانند ستاره ما را به دلیل شناختی که دارند به خوبی کنترل کنند، گفت: همانطور که آنها حامد را می‌شناسند، حدادی هم به خوبی از آنها شناخت دارد. این موضوع دوطرفه است. از سوی دیگر، بچیروویچ مدیر فنی تیم ملی هم هفت سال در لیگ چین کار کرده و آنها را می‌شناسد. البته حامد بازیکنی است که حتی اگر حریفان هم به خوبی او را بشناسند باز هم کنترلش سخت است.

وی در خصوص حضور بچیروویچ در تیم ملی گفت: ما با هم همکاری تنگاتنگی داریم و با مشورت یکدیگر کار را پیش می‌بریم و برنامه ریزی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص دیدار با استرالیا که به احتمال زیاد لغو شده است، گفت:‌ هنوز نه فدراسیون استرالیا و نه کنفدراسیون آسیا چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده، اما آنچه مشخص است این است که آنها اقداماتی برای ویزا و بلیت انجام نداده‌اند.

وی در پایان اعلام کرد:‌ در حال حاضر 14 بازیکن در اردو هستند و  اسامی 12 بازیکن نهایی برای این دیدار بعد از تمرین امروز اعلام خواهد شد.

دیدار ایران و چین در پنجره انتخابی جام جهانی بسکتبال روز جمعه 20 آبان در سالن آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید