علت غیبت حامد حدادی مقابل استرالیا

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره علت غیبت حامد حدادی در دیدار مقابل استرالیا در انتخاب جام جهانی صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد پیروزی تیمش مقابل ژاپن در مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 گفت: دو دیدار تدارکاتی که پیش از این مقابل ژاپن برگزار کردیم، روی پیروزی ما بسیار تاثیرگذار بود و به خوبی بازیکنان جوان تیم را محک زدیم. در بازی مقابل ژاپن از ترکیبی از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا بتوانیم سرعت بازی ژاپنی‌ها را کنترل کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره تاثیر غیبت سرمربی آمریکایی ژاپن اظهار داشت: ژاپن سرمربی بسیار خوبی دارد ولی مربی این تیم نیز تلاش خود را برای پیروزی تیم انجام داد. اگر من هم در کنار تیم ملی نباشم، همکارانم تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم انجام خواهند داد.

وی در مورد دیدار بعدی تیم ملی مقابل استرالیا گفت: بازی فوق العاده سختی خواهد بود. استرالیا یکی از قدرت‌های بزرگ بسکتبال جهان است و اگر تیم اصلی خود را نیز به میدان نفرستد باز هم مسابقه سختی خواهیم داشت.

ارمغانی تصریح کرد: در بازی با استرالیا حامد حدادی و بهنام یخچالی را در اختیار نداریم ولی مقابل این تیم دست خالی نیستیم و تلاش خواهیم کرد. حدادی برای بسکتبال ایران مثل یک گنج است و باید حفظ شود. نباید طوری رفتار کنیم که این ستاره آسیب ببیند. او در بازی امروز تحت فشار زیادی قرار داشت و تصمیم گرفتیم همراه تیم ملی در استرالیا نباشد. به این ترتیب احتمال آسیب دیدگی او کمتر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید