ارمغانی: فرصت اجرای نقشه را از قزاقستان گرفتیم/ حدادی: امیدوارم ژاپن را شکست دهیم

تیم ملی بسکتبال ایران بعد از دو شکست، بالاخره انتقام خود را از قزاقستان گرفت و این تیم را به سختی شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید ارمغانی در مورد پیروزی تیم ملی مقایل قزاقستان در کاپ آسیا اظهار داشت: تیم ما در این بازی دفاع خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و فرصت بازی کردن و اجرای نقشه را از قزاقستان  گرفتیم. 

وی ادامه داد: حریف را آنالیز خوبی کرده بودیم و بچه ها از لحاط دفاع تیمی خیلی خوب ظاهرا شدند و در حمله نیز گل‌های راحتی را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: بچه ها در حال حاضر از لحاظ روحی و فیزیکی در شرایط خوبی به سر می‌برند و امیدوارم بازی به بازی تیم بهتری شویم و همین روند را ادامه دهیم.

ارمغانی در خصوص بازی با ژاپن عنوان کرد: قطعا مسابقه‌ سختی است و باید آنالیز خوبی از این تیم داشته باشیم. تمام تلاش مان را می‌کنیم که دست پر از این مسابقه خارج شویم.

کاظمی: پیروزی مهمی بود/ باید این انرژی به بازی با ژاپن منتقل شود

ارسلان کاظمی پس از پیروزی مقابل قزاقستان در کاپ آسیا گفت: مسابقه امروز به دلیل دو شکستی که از آنها متحمل شده بودیم، بازی حساسی بود و پیروزی مهمی را در کاپ آسیا به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در بازی با قزاقستان نسبت به بازی با سوریه خیلی بهتر بازی کردیم و انسجام تیمی خوبی داشتیم و حتی بازیکن خوب آنها که در قزاقستان موفق بود، کار خاصی را انجام نداد.

ارسلان کاظمی با ابراز رضایت از این پیروزی تصریح کرد: امیدوارم این انرژی و انسجام را به بازی با ژاپن هم انتقال دهیم چرا که بازی بسیار مهمی محسوب می شود.

حدادی: به دنبال صدرنشینی هستیم

حامد حدادی پس از این مسابقه اظهار داشت: برای برد آمده بودیم و از پیروزی در این بازی خوشحال هستیم. مجموعه تیم خوب کار کردند. از الان برای بازی بعد فکر می‌کنیم و امیدوارم با شکست ژاپن صدرنشین گروه شویم.  

جمشیدی: برای انتقام وارد زمین شدیم

محمد جمشیدی هم که امتیازآورترین بازیکن میدان شده بود، گفت: دو بازی قبل در انتخابی جام جهانی را به این تیم باخته بودیم و  اینجا برای گرفتن انتقام وارد زمین شدیم. دفاع شدید و پر فشاری را برای این بازی در دستور کار قرار دادیم که جواب داد.

وی در مورد بازی روز یکشنبه با ژاپن نیز گفت: آنها تیمی با بازیکنان شوتزن خوب هستند که کار را سخت می‌کند. در انتقال توپ و ضد حملات سریع هستند. با همه این شرایط اما برای کسب برد به مصاف ژاپن می‌رویم.

دیدگاه تان را بنویسید