تعطیلی اردوی تیم ملی بسکتبال به علت شیوع آنفلوانزا

سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال از تعطیلی اردوی تیمش به علت ابتلای چند بازیکن به ویروس آنفلوانزا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال اعلام کرد به علت ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس آنفلوانزا، تمرینات تیمش تا روز شنبه تعطیل شد.

ایرنا نوشت: سعید ارمغانی در واکنش به شرایط تمرین تیم ملی، تصریح کرد: همه چیز طبق برنامه پیش رفته و در صدد هستیم تا برای دو بازی مهم پیش رو آماده شویم اما به دلیل پیدایش علائم ویروس آنفلوانزا در چند بازیکن، تمرین صبح امروز را تعطیل کرده و از بازیکنان خواستیم تا شنبه استراحت کنند.

وی ادامه داد: روند ابتلای این بازیکنان پلکانی بوده و به سرعت قابلیت انتقال دارد، به همین دلیل بازیکنانی که علامت‌دار شدند را از سایرن جدا کرده و تمرین را با سایر نفرات ادامه دادیم. با توجه به شرایط و سلامتی بازیکنان تمرین صبح پنجشنبه را تعطیل کردیم اما کادر فنی در این مدت جلسات خود را برای هماهنگی و مرور برنامه‌ها ادامه خواهند داد تا از روز شنبه با قدرت کار خودمان را ادامه دهیم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: در این میان دو بازیکن مصدوم هم داشتیم که به جمع ما ملحق خواهند شد. امیرحسین یازرلو  و محمد جشمیدی با طی کردن روند بهبودی به جمع ما اضافه خواهند شد و از روز شنبه با تعداد نفرات بیشتری تمرینات را دنبال می‌کنیم تا برای دو بازی مهم پیش رو آماده باشیم. 

ارمغانی شرایط تمرین ملی پوشان و انگیزه آنان را برای شکست تیم‌های چین و استرالیا را ستود و گفت: اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده و همه در خدمت تیم هستند. البته به صورت غیررسمی خبرهایی از عدم حضور استرالیا در ایران شنیده می‌شود که هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده و اگر آنها بخواهند از سفر به تهران خودداری کنند، بدون شک نتیجه به سود ایران خواهد بود و مشکلی از این بابت نداریم. 

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی، روزهای بیستم و بیست و سوم آبان‌ ماه در تهران به مصاف تیم‌های ملی چین و استرالیا خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید