لیگ قهرمانان اروپا| کاهش امیدهای بارسا با توقف مقابل اینتر/ برتری پرگل پورتو با دبل طارمی

در حساس ترین بازی هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و اینتر در یک بازی هیجان انگیز به تساوی سه بر سه دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس, هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امروز ادامه یافت که ناپولی در ادامه نتایج درخشان خود توانست آژاکس را باز هم شکست دهد اما در حساس ترین بازی امشب بارسلونا و اینتر میلان به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافتند. 

لیورپول 7 - رنجرز یک

هفته چهارم از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و گلاسکو رنجرز پیگیری شد که در این مسابقه شاگردان کلوپ موفق شدند با نتیجه 7 بر یک از سد حریف خود عبور کنند. اسکات آرفیلد توانست تک گل گلاسکو را به ثمر برساند و در مقابل روبرتو فیرمینو (2 گل)، داروین نونیز، محمد صلاح (3) و هاروی الیوت برای لیورپول به ثمر رساندند. در این مسابقه صلاح از دقیقه 68 وارد زمین شد و توانست هت‌تریک کند. به این ترتیب لیورپول جمع امتیازهای خود را به عدد 9 رساند و توانست در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A قرار بگیرد.

بارسلونا 3 - اینتر 3

در دیگر مسابقه حساس این هفته تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان در نیوکمپ مقابل هم قرار گرفتند که این جدال تماشایی در نهایت با نتیجه 3 بر 3 خاتمه پیدا کرد. عثمان دمبله و رابرت لواندوفسکی (دو بار) گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و در مقابل نیکولو بارلا، لائوتارو مارتینز و رابین گوزنس توانستند دروازه بارسلونا را باز کنند.

لورکوزن یک - پورتو 3

تیم‌های لورکوزن و پورتو هم در این هفته مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با درخشش و دبل مهاجم ایرانی پورتو با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده پرتغال خاتمه پیدا کرد. وندرسون گالنو و مهدی طارمی (2 گل)  گلزن‌های پورتو در این مسابقه بودند.

ویکتوریا پلژن 2 - بایرن مونیخ 4

ویکتوریا پلژن در این هفته میزبان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میهمان خود شد. سادیو مانه، توماس مولر، لئون گورتزکا (2 گل) گلزن‌های بایرن بودند تا نماینده آلمان به یک پیروزی پرگل در این هفته دست پیدا کند.

ناپولی 4 - آژاکس 2

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های ناپولی و آژاکس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 4 بر 2 به سود ایتالیایی‌ها خاتمه پیدا کرد. هیروینگ لوزانو، جیاکومو راسپادوری، خویچا کواراتسخلیا و ویکتور اوسیمین گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند و داوی کلاسن و استیون برخواین هم زننده گل‌های آژاکس در این مسابقه بودند. به این ترتیب ناپولی به 12 امتیاز از 4 مسابقه در صدر جدول گروه A قرار گرفت و به مرحله بعد راه یافت و آژاکس 3 امتیازی و در رده سوم باقی ماند.

لیگ قهرمانان اروپا ناپولی آژاکس

در دیگر مسابقه این هفته تیم‌های کلوب بروژ و اتلتیکومادرید مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا شاگردان سیمئونه در خانه خود مقابل پدیده این دوره از مسابقات متوقف شوند. کلوب بروژ با این تساوی 10 امتیازی شد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت. اتلتیکومادرید هم با 4 در رده دوم ایستاد.

نتایج سایر بازی ها نیز به این شرح است:

تاتنهام 3 - آینتراخت فرانکفورت یک

اسپورتینگ لیسبون صفر - مارسی 2

اتلتیکو مادرید سیمئونه

 

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

ژابی آلونسو

ژابی آلونسو

پورتو بایرلورکوزن

 

لیورپوللیورپول گلاسکورنجرز

لیورپول گلاسکورنجرز

لیورپول

لیورپول گلاسکورنجرز

 

بارسلونا اینتر گاوی

بارسلونا

بارسلونا اینتر روبرت لواندوفسکی

بارسلونا اینتر سرخی روبرتو

بارسلونا ژاوی عثمان دمبله

بارسلونا

بارسلونا اینتر

بارسلونا عثمان دمبله رافینیا

پورتو مهدی طارمی

پورتو بایرلورکوزن

مهدی طارمی پورتو

دیدگاه تان را بنویسید