تمسخر بارسلونا توسط ستاره های رئال مادرید! + عکس

ستاره های رئال مادرید بعد از باخت دو بر صفر بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، تصاویر معناداری را در فضای مجازی منتشر کردند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیشب بارسلونا در دیدار با بایرن مونیخ متحمل شکست دیگری شد تا همین باخت بهانه ای برای مسخره کردن این تیم توسط بازیکنان رئال مادرید شود!

ورزش سه نوشت: بارسا شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خوردند. 

شاگردان ژاوی هرناندز امیدوار بودند که پس از نتایج خوب هفته‌های اخیر و با توجه به شرایط نه چندان خوب بایرن در بوندسلیگا، بتوانند شکست‌های چند سال اخیر را جبران کنند. حضور روبرت لواندوفسکی که این بار در ترکیب بارسا به میدان رفته بود نیز امید آنها به کسب سه امتیاز این بازی را افزایش داده بود. 

اما لوا نتوانست از فرصت‌هایی که برابر تیم سابقش داشت به درستی استفاده کند و در نهایت، این شاگردان یولیان ناگلزمان بودند که توانستند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. 

اما اتفاق جالبی که پس از این بازی رخ داد، تصاویری بود که دو ستاره رئال مادرید در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند. 

emrujenn

کریم بنزما تصویری از خودش در حالی که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را پس از پیروزی 0-1 برابر لیورپول در فینال سال گذشته در دست گرفته بود به اشتراک گذاشت و روی این تصویر نوشت:«شب بخیر.»

وینیسیوس جونیور نیز که گل قهرمانی رئال مادرید در این رقابت‌ها را به ثمر رسانده بود، لحظاتی پس از سوت پایان بازی بایرن و بارسا، تصویری از خودش منتشر کرد که در کنار تعدادی از هم تیمی‌هایش در حال خندیدن در تمرینات رئال بود. 

amgntaol

به نظر می‌رسد که هدف هر دو ستاره رئال در واقع طعنه زدن به رقیب قدیمی بود که حالا پنجمین شکست متوالی برابر بایرن در رقابت‌های اروپایی از فصل 15-2014 را تجربه کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید