ارزشمندترین باشگاه جهان را بشناسید

طبق آمار به دست آمده، رئال مادرید اسپانیا ارزشمندترین باشگاه جهان است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، خریدهای گران قیمت‌ و قراردادهای اقتصادی نجومی این روزهای تیم‌ها و باشگاه‌های بزرگ اروپایی، رشته فوتبال را از نظر اقتصادی وارد فاز جدیدی کرده است که همین موضوع باعث شده تا این سوال در اذهان عمومی مطرح شود که کدام تیم‌ یا باشگاه، ارزشمندترین برند در جهان است.

در همین راستا «فوربس» به عنوان یک نشریه معتبر، ارزشمندترین باشگاه‌های جهان را بر اساس دارایی‌ها و ... آن‌ها معرفی کرد که در صدر این رده‌بندی رئال‌مادرید و بارسلونا اسپانیا به عنوان دو غول بزرگ فوتبال جهان قرار دارند.

طبق این آمار به دست آمده کهکشانی‌ها با ارزشی حدودا 5 و یک دهم میلیارد دلار ارزشمندترین باشگاه جهان هستند. کاتالان‌ها نیز با ارزشی حدود 5 میلیارد دلار رتبه دوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

منچستریونایتد و لیورپول انگلیس نیز به عنوان دو باشگاه مطرح بریتانیا، رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند. شیاطین سرخ 4.6 میلیارد دلار و قرمزهای آنفیلد نیز 4.45 میلیارد دلار ارزش گذاری شده‌اند.

بایرن مونیخ غول فوتبال آلمان نیز با ارزشی حدود 4.28 میلیارد دلار رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. منچسترسیتی انگلیس، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و چلسی انگلیس نیز به ترتیب با ارزشی حدود 4.25، 3.3 و 3.1 میلیارد دلار در رتبه‌های ششم، هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند.

  • sam ارسالی در

    ممنون

دیدگاه تان را بنویسید