جی پلاس

گزارش کامل از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تیم های بزرگ اروپایی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت تیم های خود هستند و می خواهند جای خالی مهره های از دست داده را با بهترین بازیکنان پر کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: نقل و انتقالات تابستانی شروع شده و تیم های اروپایی به دنبال تقویت خود هستند تا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ نتایج بهتری کسب کنند. در این مدت به احتمال فراوان جا به جایی های بزرگی اتفاق بیفتد. تا به امروز خرید بزرگ به نام منچسترسیتی ثبت شده است که توانست با ارلینگ هالند، ستاره جوان نروژی قرارداد امضا کند.

در ادامه به وضعیت تیم ها و ستاره هایی که قصد جدایی دارند اشاره می شود. 

اسپانیا

نقل و انتقالات لیگ های اروپایی

رئال مادرید

تیم مادریدی مانند فصل های گذشته برای جذب کیلیان ام‌باپه تمام تلاش خود را کرد اما مهاجم فرانسوی ترجیح داد در پاری‌سن ژرمن بماند و قراردادش را با این تیم تمدید کند. سفیدپوشان در این هفته با شوامنی (هافبک فرانسوی) قرارداد امضا کردند. دیگر خرید بزرگ مادرید رودریگر، مدافع آلمانی بود. گرت بیل (مهاجم)، مارسلو (مدافع) و ایسکو (هافبک) پس از سال ها حضور در مادرید، از این تیم جدا شدند‌‌. ممکن است فرلان مندی نیز به این فهرست اضافه شود. اگر پیشنهاد خوبی به رئال مادرید شود مدافع فرانسوی را می فروشند.

بارسلونا

آبی اناری ها هنوز در دوره انتقال به سر می برند و در خطوط مختلف به بازیکن جدید نیاز دارند. به احتمال فراوان فرانک دی یانگ و عثمان دمبله در فصل جدید پیراهن بارسلونا را بر تن نکنند و در تیم دیگری پا به توپ شوند. اگر جدایی دی یانگ قطعی شود بارسلونا می تواند برای امضای قرارداد با برناردو سیلوا تلاش کند. آندراس کریستنسن (هافبک چلسی) و فرانک کسیه (هافبک میلان) در آستانه پیوستن به تیم کاتالانی هستند. از دیگر گزینه های مورد نظر بارسا، آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو هستند اما خرید بزرگ این فصل به احتمال فراوان روبرت لواندوفسکی باشد. 

اتلتیکومادرید

لوییس سوارس پس از دو فصل حضور در روخی بلانکو از این تیم جدا شد و اکنون به دنبال پیدا کردن مقصد بعدی اش است. اتلتیکو قرار نیست با بازیکن بزرگی در این تابستان قرارداد امضا کند و تنها خرید برجسته اش به احتمال فراوان کارلوس سولر، هافبک والنسیا باشد. 

انگلیس

نقل و انتقالات لیگ های اروپاییلیورپول 

تیم یورگن کلوپ در فصل پیش رو یکی از ستاره های تاثیرگذارش را در ترکیب نخواهد داشت. مانه نمی خواهد دیگر در آنفیلد بازی کند و منتظر است تا بایرن مونیخ با لیورپول به توافق برسد. قرمزها دوشنبه با داروین نونیس، ستاره جوان اروگوئه ای  قرارداد امضا کردند تا جای خالی مانه پر شود. فابیو کاروالیو نخستین خرید لیورپول بود. هفته گذشته جدایی اوریگی از این تیم قطعی شد‌. 

منچسترسیتی

همانطور که در بالا اشاره شد هالند در فصل جدید برای سیتی بازی خواهد کرد. سیتی دو مهره برجسته خود را دیگر در اختیار نخواهد داشت. ایلکای گندوغان (هافبک آلمانی) و گابریل ژسوس (مهاجم برزیلی) سیتیزن ها را ترک می کنند. مقصد بعدی گندوغان مشخص نیست اما ژسوس دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بماند که چلسی خواهان این بازیکن است. برناردو سیلوا و زینچنکو نیز به احتمال فراوان در تابستان سیتی را ترک کنند. 

چلسی

دمبله، دی لیخت (یوونتوس) و ژسوس بازیکنان مورد دلخواه توماس توخل هستند. سرمربی آلمانی پس از جدایی رودریگر، در فصل پیش رو به احتمال فراوان روملو لوکاکو، کریستنسن، آلونسو، پولیسیچ، حکیم زیاش و جورجینیو را در اختیار نخواهد داشت. 

منچستریونایتد

شیاطین سرخ خانه تکانی اساسی کردند و یازده بازیکن اولدترافورد را ترک می کنند که برجسته ترینشان پل پوگبا، خوان ماتا، جسی لینگارد، نمانیا ماتیچ و ادینسون کاوانی هستند. اریک تن هاگ نمی خواهد کریستیانو رونالدو را از دست بدهد. ستاره پرتغالی با ماندن در منچستریونایتد پس از ۲۰ سال نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. به همین خاطر ممکن است لیگ برتر را ترک کند. تن هاگ بیش از همه به دنبال تقویت دفاع و خط میانی خود است. آنتونی (آژاکس)، مارتن دی رون (آتالانتا)، ابراهیم سانگاره (آیندهوون) یوسکو گواردیول (لایپزیش) و تورگان هازارد (دورتموند) از جمله بازیکنانی هستند که در لیست سرمربی هلندی قرار دارند. 

آرسنال 

توپچی های لندن در فصل آینده الکساندر لاکازت را در اختیار نخواهند داشت. بازیکن فرانسوی در لیون پا به توپ خواهد شد. آرسنال در خطوط مختلف به تقویت تیم خود نیاز دارد و در فهرست بلند بالای خود اسامی برجسته ای همچون پائولو دیبالا، ژسوس، آرتور ملو و لوکاس پاکتا دیده می شود. 

ایتالیا

نقل و انتقالات لیگ های اروپایییوونتوس

دیبالا و جورجو کیه لینی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ آخرین بازی شان را برای تیم تورینی انجام دادند و به نظر می رسد دی لیخت هم از یوونتوس جدا شود. بانوی پیر می خواهد جای خالی مهاجم آرژانتینی را با دیگر بازیکن آرژانتینی یعنی جووانی سیمئونه پر کند. پوگبا نیز در آستانه بازگشت به تورین است. یوونتوس در انتظار پاسخ آنخل دی ماریا است و اگر این انتقال ممکن نشود به سراغ دومنیکو براردی می رود. 

میلان

روسونری می خواهد در فصل پیش رو دوباره برای فتح سری آ رقابت و از عنوان خود دفاع کند. این تیم با بازیکن با استعداد هلندی به نام نوا لانگ به توافق رسیده است. همچنین با باشگاه بروخه نیز به توافق اولیه رسیده اند. در خط میانی هم میلان به دنبال امضای قرارداد با رناتو سانچس است. 

اینتر

ایوان پریسیچ در پایان فصل اینتر را ترک کرد و به تاتنهام پیوست. الکسیس سانچس می خواهد از اینتر جدا شود‌ و به دنبال تیم جدید است. تیم ایتالیایی از بازگشت لوکاکو استقبال می کند و همچنین می خواهد با دیبالا قرارداد امضا کند. از دیگر بازیکنان مورد نظر اینتر، میخیتاریان است. 

آلمان

نقل و انتقالات لیگ های اروپاییبایرن مونیخ

اظهارات جنجالی اخیر لواندوفسکی در رابطه با پایان دورانش در بایرن نقل و انتقالات تابستانی باوارایی ها را تحت تاثیر قرار داده است. باشگاه آلمانی اعلام کرده مهاجم لهستانی یک فصل از قراردادش باقی مانده است و جایی نمی رود اما لواندوفسکی دیگر دوست ندارد برای باوارایی ها بازی کند و منتظر است فصل آینده تحت هدایت ژاوی ارناندس به میدان برود. سرژ گنبری نیز ممکن است بایرن را در تابستان ترک کند. مونیخی ها تاکنون با نصیر مزروای (مدافع) و رایان گرونبرخ(هافبک) دو بازیکن سابق آژاکس قرارداد امضا کردند و در حال مذاکره با لیورپول برای خرید مانه هستند. 

فرانسه

نقل و انتقالات لیگ های اروپایی

پاری‌سن ژرمن 

تیم فرانسوی به نخستین هدف خود یعنی حفظ ام‌باپه رسید و قرارداد ستاره جوانش را تمدید کرد. با این حال آنخل دی ماریا را از دست داد. هنوز مقصد بعدی بازیکن آرژانتینی مشخص نیست. ممکن است مائورو ایکاردی، لئاندرو پاردس، مارکو وراتی و کیلور ناواس هم پاریس را ترک کنند. PSG به دنبال امضای قرارداد با میلان اسکرینیار (مدافع اینتر) و رافائل لئائو (مهاجم میلان) است، البته اینتر می خواهد قرارداد مدافع خود را تمدید کند. از طرف دیگر میلان تنها در صورت مبلغ بند آزادسازی (۱۵۰ میلیون یورو) لئائو حاضر به فروش این بازیکن است.  

دیدگاه تان را بنویسید